Beantwoord

Vroegtijdig verlengen met de Xperia XA1

• 11 januari 2018
  • 8 reacties
  • 92 keer bekeken

Hoi mijn contract loopt pas einde van het jaar af
alleen zag ik nu dat jullie de xperia XA1 hebben met een leuke aanbieding met de headset.

mijn vraag is eigenlijk kan ik bij jullie over stappen naar een andere telefoon en als het nodig is een andere abonnement?

Gr marcello
icon

Beste antwoord door Angelique 12 januari 2018, 09:09

Hoi Marcello, welkom op het forum! Leuk dat je hebt besloten je vraag hier te stellen. Begrijp ik uit je bericht dat je een Xperia fan bent? 😃 Je kunt er ook naast niet omheen, wat een pareltje die Xperia XA1. Ik snap maar al te goed dat je zo snel mogelijk zou willen verlengen met dit toestel.

In je bericht vraag je of het mogelijk is al eerder te kunnen en mogen verlengen.. Waar een wil is, is een weg! Ik zie dat je deze ochtend al bent geinformeerd over een vroegtijdige verlenging en hoe een vroegtijdige verlenging in zijn werk gaat. Voor jou is het zeker mogelijk om gebruik te maken van een vroegtijdige verlenging. Wil je nog eens rustig nalezen hoe dit in zijn werk gaat? Klik dan hier voor meer informatie.
Bekijk origineel

8 reacties

ohja ik ben al klant bij jullie ?
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Marcello, welkom op het forum! Leuk dat je hebt besloten je vraag hier te stellen. Begrijp ik uit je bericht dat je een Xperia fan bent? 😃 Je kunt er ook naast niet omheen, wat een pareltje die Xperia XA1. Ik snap maar al te goed dat je zo snel mogelijk zou willen verlengen met dit toestel.

In je bericht vraag je of het mogelijk is al eerder te kunnen en mogen verlengen.. Waar een wil is, is een weg! Ik zie dat je deze ochtend al bent geinformeerd over een vroegtijdige verlenging en hoe een vroegtijdige verlenging in zijn werk gaat. Voor jou is het zeker mogelijk om gebruik te maken van een vroegtijdige verlenging. Wil je nog eens rustig nalezen hoe dit in zijn werk gaat? Klik dan hier voor meer informatie.
bedankt voor de snelle reactie ??

Ik had nog een vraagje ik had gehoord dat jullie nu ook een 10gb abonnement hebben
alleen mijn bundel gaat maar tot 5gb

wat moet ik doen om ook 10gb te krijgen ?

gr
Reputatie 6
Badge +8
Daar ben ik voor, Marcello 😃 Haha, je hoeft er niet zo heeeeel veel voor te doen. Het enige wat je zou hoeven doen is even telefonisch contact opnemen met mijn collega's van de verkooplijn. Zij kunnen kijken naar de mogelijkheden om jouw bundel eventueel te vergroten. Mijn collega's zijn te bereiken op 0800 - 246 246 8 tot 20:00 uur vanavond.
haha bedankt
Ik zal zo wel even bellen

fijn weekend alvast ?:P
Reputatie 6
Badge +8
Helemaal goed, Marcello! Laat je het weten of het is gelukt? Ik ben benieuwd :D

Alvast een goed weekend!
Jammer genoeg geld de 10gb niet voor mij in ieder geval niet met deze abonnement
bij een verlenging zou het wel mogelijk zijn :(

dan maar effe wachten tot het einde van het jaar pff en het jaar is nog maar net begonnen
haha
Reputatie 6
Badge +8
Hé, dat is even jammer Marcello! Wachten kan zeker heeeeel lang duren, zeker als je iets graag wilt hebben. Mocht je besluiten je abonnement vroegtijdig te willen verlengen, dan mag je altijd nog een berichtje sturen!

Reageer