Beantwoord

vroegtijdige verlengen

• 10 juli 2018
  • 9 reacties
  • 172 keer bekeken

kunt u mij vertellen hoelang de storing nog gaat duren van dat ik niet vroegtijdig kan verlengen?. echt heel vervelend ik heb gisteren al 3x gebelt naar de klantenservice gebelt en vandaag ik krijg steeds nee het kan niet te horen
icon

Beste antwoord door Wietske 10 juli 2018, 13:30

Begrijpelijk dat je het vervelend vindt dat je je abonnement nog niet vroegtijdig hebt kunnen verlengen Marja! Op dit moment ervaren we wat problemen rondom het plaatsen van bestellingen met toestellen. Je geeft aan dat je hier al eerder contact over heb gehad. Ik ga er vanuit dat mijn collega een notitie heeft achtergelaten met een terugbelverzoek zodat je volgende week hierover door ons kan worden teruggebeld. Mocht je willen dat ik dit voor je controleer dan ontvang ik graag in een privébericht jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Begrijpelijk dat je het vervelend vindt dat je je abonnement nog niet vroegtijdig hebt kunnen verlengen Marja! Op dit moment ervaren we wat problemen rondom het plaatsen van bestellingen met toestellen. Je geeft aan dat je hier al eerder contact over heb gehad. Ik ga er vanuit dat mijn collega een notitie heeft achtergelaten met een terugbelverzoek zodat je volgende week hierover door ons kan worden teruggebeld. Mocht je willen dat ik dit voor je controleer dan ontvang ik graag in een privébericht jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer.
Hallo,

Waardoor komt het dat de storing zolang aanhoudt meestal is zo'n storing toch maar heel kort?

Mvg
Marja Neuteboom
Reputatie 5
Badge +12
Dat klopt inderdaad. Het heeft ermee te maken dat er in onze systemen het een en ander niet goed stond. Dat zijn we nu aan het herstellen. Ik heb inmiddels ook een kleine update. Op dit moment is het al wel weer mogelijk om een (vroegtijdige) verlenging met toestel te doen. Hierbij kan je nu nog wel alleen kiezen uit een gespreide betaling van het toestelkrediet en dus nog geen eenmalige toestel aanbetaling.
Hallo,

Ik wil wel een eenmalige betaling doen namelijk
Ik hoop dat het zo snel mogelijk is opgelost
ik kan u trouwens geen prive bericht sturen vanwege dat u mij niet volgt

mvg
Marja Neuteboom
Reputatie 5
Badge +7
Hi Marja, daar gaan we ons best voor doen! Ik zie dat het inmiddels is gelukt om een privébericht te sturen zie ik.
Is het nu nog steeds niet mogelijk om een vroegtijdige verlenging te doen of kan het nog steeds alleen met toestelkrediet?

Groetjes Marja
Reputatie 5
Badge +7
Ik zie dat je inmiddels bent geholpen met de verlenging door mijn collega! Fijn dat het nu gelukt is.
is de bestelling goed doorgekomen?, kan ik de bestelling volgen?

mvg
Marja
Reputatie 3
Badge +2
De bestelling is zeker goed doorgekomen! Je kan de bestelling helaas niet volgen. Als het goed is heb je al een e-mail ontvangen van de koeriersdienst AMP om je bezorgafspraak in te plannen 🙂

Reageer