Beantwoord

Waar kan ik de bundels zien van mijn verlenging?

• 25 February 2018
  • 3 reacties
  • 137 keer bekeken

Er staat bij mij verlenging per 1-05-2018 een ander bedrag dat wat ik besteld heb en ook abonnement is anders, hoe kan dat? Heb besteld
300 belminuten en 1000 internet voor 8,00. Er staat totaal wat anders. Dit is niet de eerste keer dat wat ik besteld had jullie iets anders gaan geven.
icon

Beste antwoord door Rox 26 February 2018, 10:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Aaaah ik zie inderdaad dat jij hebt gesproken hebt met een collega op de telefonische klantenservice, zij heeft een melding doorgezet om dit recht te laten trekken. Ik zal daarom jouw topic afsluiten, zo houden we de communicatie overzichtelijk.
Hi Rox, deze zie ik nu staan in mijn huidige abonnement, in mijn eigen ben app. Daar staat nu 100 min en 1000 mb per 1-5-2018 voor 9,00. Heb nu ook reeds met Klantenservice gesproken, en voor hun ook een raadsel. Moet nu wachten tot 1-5-2018 wat er gaat gebeuren. Maar dat vind ik dus raar, want in het verleden is dit ook niet goed gegaan.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi gmderooij, wat tof dat je hebt besloten om gezellig bij Ben te blijven. Ik kan me goed voorstellen dat jij geen cent te veel wil betalen. Waar zie jij een andere prijs terug? Ik zie namelijk in het systeem dat de maandkosten van jouw verlenging € 8,00 zijn. Dit staat zowel in het systeem als in de bevestigings email zie ik.