Beste antwoord door Angelique
Wanneer mag ik verlengen?
Ik had een vraag, wanneer kan ik precies van telefoon wisselen? Waar kan je dat vinden? Of moet je dan even naar een winkel en het vragen?
Hoi hma-mossel, leuk dat je deze vraag stelt op het forum! Wil je weten wanneer je mag verlengen voor het telefoonnummer waarvan de laatste twee cijfers 13 zijn? Dan heb ik goed nieuws! De contracttermijn van het huidige abonnement is verlopen op 19-08-2017, na deze datum is jouw abonnement omgezet naar een maandelijks sim only contract. Met een maandelijks sim only contract kun je elke kant op, zo ook verlengen.
Bekijk origineel
Hoi hma-mossel, leuk dat je deze vraag stelt op het forum! Wil je weten wanneer je mag verlengen voor het telefoonnummer waarvan de laatste twee cijfers 13 zijn? Dan heb ik goed nieuws! De contracttermijn van het huidige abonnement is verlopen op 19-08-2017, na deze datum is jouw abonnement omgezet naar een maandelijks sim only contract. Met een maandelijks sim only contract kun je elke kant op, zo ook verlengen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Log in met je Ben account Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.