[MEDEDELING] MB extra aanvragen niet altijd mogelijk

  • 17 July 2019
  • 8 reacties
  • 767 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Op dit moment ervaren mijn klanten problemen met aanvragen van MB extra. Er wordt hard gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor het ongemak. In sommige gevallen kunnen wij het vanuit de klantenservice wel voor je aanvragen. Probeer dus altijd eerst contact op te nemen met mijn klantenservice!

Je kunt mij bereiken via de telefonische klantenservice, Facebook, Twitter of via de community!

Houd dit topic in de gaten voor updates.

Update Het probleem met MB extra is opgelost! Mocht je alsnog problemen ermee ervaren, neem dan contact op met de klantenservice. 


8 reacties

Zou ik via jou dan extra MB kunnen aanvragen ?

Vriendelijke groet,

Yenthel
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Als je me laat weten welke bundel je wilt en of je akkoord gaat met de bijbehorende kosten, ga ik hem voor je aanvragen!
Wat zijn de bijbehorende kosten en zo ja dan 1000MB graag
Ik heb ook extra MB nodig, 1000 MB graag.

Groetjes Merlet
Reputatie 5
Badge +9
Wat zijn de bijbehorende kosten en zo ja dan 1000MB graag

Ik zie dat je inmiddels al contact hebt opgenomen met de klantenservice en dat zij dit voor je in orde hebben gemaakt. Ik wens je nog een fijne dag toe!
Reputatie 5
Badge +9
Ik heb ook extra MB nodig, 1000 MB graag.

Groetjes Merlet


Ik hoor graag of je akkoord gaat met de kosten van 6,50 euro. Dan maak ik het in orde voor je.
Ik geef toestemming!
Reputatie 5
Badge +9
Ik heb het voor je in orde gemaakt. Je kunt jouw toestel even herstarten en dan zou het weer moeten werken!

Reageer