[ONDERHOUD AFGEROND] Ben app niet bereikbaar

  • 26 July 2021
  • 13 reacties
  • 6393 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Update 28-7 14.30: 

De Ben app is ook weer bereikbaar! Dit betekent dat je bijvoorbeeld zelf de pin/pukcode kunt opzoeken of MB extra kunt aanvragen via de Ben app of de Ik Ben pagina. Bedankt voor je geduld.

Update 28-7 10:00: 

Het onderhoud duurt langer dan gepland en hierdoor is de Ben app nog niet te gebruiken.

Gelukkig kan ik je een alternatief aanbieden! Je kunt namelijk via www.ben.nl/inloggen op je Ik Ben account. Hier kun je ook je verbruik bekijken, bundels wijzigen, MB Extra, Ben Dagpas bestellen en nog veel meer.

Update 27-7 15:30:

Goed nieuws! De website en de Ik Ben omgeving zijn weer bereikbaar. We werken nog hard aan de Ben app en zodra de onderhoudswerkzaamheden zijn afgerond, plaatsen we een update in dit topic!

Update 27-7 13:00: 

Vanwege onverwachte onderhoudswerkzaamheden ben ik vanaf 14:00 niet bereikbaar. Dit geldt voor de website, de Ik Ben omgeving en de Ben app. Naar verwachting duurt het onderhoud een aantal uur. Tijdens deze periode kunnen mijn collega's van de klantenservice je niet helpen. Ik plaats een update in dit topic zodra de onderhoudswerkzaamheden klaar zijn. Mijn excuses voor het ongemak!

Vandaag van 13.00 uur tot ongeveer 14.15 uur ik onderhoud voor mijn systemen en mijn website. Het onderhoud is nodig om de Ben app, Ik Ben en de website te updaten en om ervoor te zorgen dat deze zo goed mogelijk blijven werken voor mijn klanten. Het kan zijn dat je tussen deze tijden je internetbundel of bel/sms bundel hebt verbruikt. Normaal gesproken stel ik je hiervan direct op de hoogte via sms. Door het onderhoud wordt deze berichten ook met vertraging gestuurd. Verder heeft het onderhoud geen invloed op het netwerk dus je bent gewoon bereikbaar met jouw Ben abonnement.


Dit topic is gesloten

13 reacties

We zijn nu bijna 24 uur verder en de ben app werkt nog steeds niet.

Ik zit  in  het buitenland en zou graag mijn data verbruik in de gaten houden..

 

van 13 tot 14.15 is toch geen 24 uur ?

Reputatie 5
Badge +6

@Mike Je hebt helemaal gelijk, Mike! Helaas duurt het onderhoud langer dan gepland. We houden je hier op de hoogte. Ik snap dat je je data graag in de gaten wil houden, zeker in het buitenland. Als je mij een privébericht stuurt met je gegevens, ga ik dat voor je checken!

Beste ben,

Erg vervelend vind ik dit onderhoud wel. Ik zit sinds gisteren op mijn vakantie adresje en sindsdien kan ik al geen internet buiten de deur gebruiken wat natuurlijk juist op een vreemde plek erg nodig is. Ik reis alleen, dus kan ook niet op iemand anders terugvallen. Mijn bundel is onderweg opgegaan, en kan niks bijkopen nu. Is er al meer duidelijkheid, want het begint momenteel echt vervelend te worden en dit is niet de eerste x, dus begin nu zelfs te twijfelen of ik wel oké ben met mijn abonnement hier...

 

http://Nog steeds geen ben app op vakantie erg vervelend

Dag Ben, naast bovengenoemd probleem kan ik ook geen gebruik maken van het netwerk in Frankrijk. De naam vd provider en de ‘streepjes’ zijn zichtbaar, maar ik kan niets. Heeft dat met elkaar te maken?

Nou hij doet het bij mij nog nog niet

 

De app is bij mij nog steeds niet bereikbaar terwijl ik extra MB moet bijkopen wat nu dus niet kan.

weet iemand hoe lang dit onderbehoud gaat duren?

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @p.meliss! Superonhandig dat je geen geen verbinding hebt met het internet. Dat ook nog eens in het buitenland. Je kunt in ieder geval weer inloggen via de Ik Ben pagina. Mocht je toch hulp nodig hebben, mag je mij een privébericht sturen. Dan help ik je ook graag verder.

Reputatie 5
Badge +6

@wgerritse74 Zoals je in het topic kunt lezen heeft het onderhoud geen invloed op het netwerk. Je zou gewoon bereikbaar moeten zijn met jouw Ben abonnement. Mocht je hier nog steeds last van hebben, wil ik je vragen om een topic te openen.

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @gerda! De Ben app werkt inderdaad nog niet maar je kunt wel weer inloggen via de Ik Ben pagina:blush:

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Nila! Het klopt inderdaad dat de Ben app nog niet bereikbaar is maar je kunt wel weer inloggen via de Ik Ben pagina.

Ik ben op vakantie en heb 2 dagen geleden mijn bundel gewijzigd, dit is nog steeds niet verwerkt waardoor ik al 2 dagen geen internet heb. 

Erg irritant dat de app nog steeds niet werkt. Weliswaar kan er weer ingelogd worden op de Ben site, maar daar ontbreekt de optie om een dagpas MB te kopen! Wanneer wordt dit opgelost?