[ONDERHOUD AFGEROND] Ben website, IkBen en de Ben app niet bereikbaar vanaf 16 juni in de middag t/m 17 juni

• 14 June 2018
  • 0 reacties
  • 481 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +12
Om de Ik Ben omgeving, de Ben app en onze website zo goed mogelijk te laten werken is er soms onderhoud nodig. Dit weekend is het weer tijd voor een update. Daarom is de Ik Ben omgeving, de Ben app en onze website www.ben.nl niet bereikbaar vanaf zaterdag 16 juni om 16:00 uur t/m 18 juni 06:59 uur. Je kan in deze periode geen gebruik maken van www.ben.nl, de Ik Ben omgeving en de Ben app. Omdat onze eigen systemen ook een update ondergaan zijn wij vanaf zaterdag 16:00 uur ook niet te bereiken voor servicegerelateerde vragen.

Geen zorgen, ons netwerk ondergaat geen update dit weekend dus je kunt gewoon gebruik maken van jouw Ben abonnement!

Mocht je een MB Extra bundel nodig hebben of een wijziging willen aanbrengen aan je abonnement dan is het advies om dat vóór zaterdag 16 juni 15:45 uur te doen.

Vanaf maandag 18 juni om 07:00 uur heb je weer toegang tot onze website, de Ik Ben omgeving en de Ben app. Ook staan wij vanaf maandagochtend weer klaar voor jou om je te helpen bij vragen. Sorry voor het eventuele ongemak!

0 reacties

Geen reactie

Reageer