Onjuist SMS welkom bericht ontvangen

  • 31 October 2021
  • 3 reacties
  • 147 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Goedemiddag allemaal,

Als gevolg van IT werkzaamheden zijn er mogelijk oude SMS welkom berichten verzonden aan een groep klanten. Onderzoek over hoe dit heeft kunnen gebeuren vindt nog plaats. Klanten hoeven zich geen zorgen te maken, al snappen we wel dat dit wat verwarrend kan zijn.

Sorry hiervoor! 


3 reacties

@gerardvaneijk135 

Ik geloof dat je er zelf ook al achter was gekomen, maar dit stond helemaal los van dergelijke problemen. De per ongeluk verzonden SMS’jes hadden verder geen effect op het netwerk of anderszins.

Dit probleem heb je zo te zien ook al in een ander topic aangekaart en mijn collega's zullen je daar verder helpen.

@ftavork 

Dat tikte behoorlijk door, die berichtenteller! Het was niet iets wat we tegen konden houden toen het eenmaal van start ging, anders hadden we dat natuurlijk gedaan. Excuus voor de overlast!

Inmiddels heb ik al 8 SMS berichten ontvangen, de eerste al om 5.45 u. vanmorgen en zojuist nummer 8. Ik snap best dat er een probleem kan zijn ontstaan bij onderhoud en dat dit niet a la minute kan worden opgelost. Maar het lijkt me vrij simpel om dat soort berichten tijdelijk tegen te houden. Waarom wordt/is dat niet gedaan?

Kwam inderdaad vreemd over. Ik ging er van uit dat het te maken had met het niet kunnen bellen in Griekenland via de provider “Cosmote.gr.” Daar kan Ben niets aan doen, maar het is wel vervelend als je ‘s avonds laat aankomt op het vliegveld en je iemand moet bellen dat het wel na middernacht wordt dat je aankomt op je bestemming. Bellen was onmogelijk en ook mijn zoon, die via provider “Wind.gr” belde, kon dus niet bellen. Dat heeft 4 dagen geduurd en uiteindelijk dan via provider “Wind.gr” weer kunnen bellen.

Is daar verbetering in aan te brengen?

Reageer