[OPGELOST] Bellen naar vaste 018x nummers wordt onterecht buiten de bundel berekend

• 5 February 2018
  • 3 reacties
  • 858 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +7
  • Oud-moderator
  • 1350 reacties
Je hebt nog ruim belminuten over maar toch zie je de buiten de bundel kosten voor bellen en sms'en oplopen, hoe kan dat?

Door een fout worden op dit moment gesprekken naar vaste lijnen die beginnen met 018 ten onrechte als premium gesprekken buiten de bundel berekend. Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Wij zijn bezig om dit probleem op te lossen. Alle onterechte buiten de bundel kosten zullen automatisch op de factuur worden gecorrigeerd. Mocht jij toch onterechte kosten terug zien op de factuur voor bellen naar een vast telefoonnummer geef dit dan bij ons aan, dan gaan we dit handmatig voor je aanpassen.

Via dit topic zullen wij regelmatig updates plaatsen om je op de hoogte te houden van de stand van zaken.

Sorry voor het ongemak.

15/2 Update:
Alle getroffen klanten hebben de volgende sms gehad: 'Zoals je misschien hebt gezien, staan er in je belstatus onterechte buiten-bundelkosten. Dit komt doordat er iets niet goed is gegaan met de berekening van de kosten voor gesprekken naar de volgende netnummers: 0180, 0181, 0182, 0184, 0186, 0187.

Maak je geen zorgen! Dit hoef je natuurlijk niet te betalen en verreken ik op je factuur
.'

Update 01-03: Het probleem is gelukkig opgelost. Er worden geen onterechte kosten meer in rekening gebracht voor het bellen naar bovenstaande telefoonnummers. Alle onterechte kosten worden zoals beloofd gecorrigeerd op de de factuur.

Dit topic is gesloten

3 reacties

Ik vraag me af of er al een oplossing is, want ik heb het idee dat dit al vanaf januari geldt,omdat ook voor die maand bij het checken ineens een hoog bedrag aan extra kosten. Ik heb alleen naar vaste nummers gebeld. Ik woon zelf in een plaats dat begint met 018x dus wordt nu geconfronteerd met een fout in het telefoonsysteem.
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Jan, we willen jou natuurlijk niet de dupe maken van ons probleem! Op dit moment is er helaas nog geen verdere update. Alle onterechte buiten de bundel kosten zullen automatisch op de factuur worden gecorrigeerd. Mocht jij toch onterechte kosten terug zien op de factuur voor bellen naar een vast telefoonnummer, ook van de maand januari, geef dit dan bij ons aan, dan gaan we dit handmatig voor je aanpassen!
Reputatie 7
Badge +7
Update 01-03: Het probleem is gelukkig opgelost. Er worden geen onterechte kosten meer in rekening gebracht voor het bellen naar bovenstaande telefoonnummers. Alle onterechte kosten worden zoals beloofd gecorrigeerd op de de factuur.