[OPGELOST] De Ben app kan soms vastlopen

• 21 maart 2018
  • 2 reacties
  • 1025 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +7
  • Oud-moderator
  • 1355 reacties
Update: Na de update van 17 april blijken er toch nog problemen te spelen. Wij zijn weer hard aan het werk om uit te zoeken waar het precies mis gaat zodat we dit voor eens en altijd op kunnen lossen.

We hebben van een aantal klanten begrepen dat zij sinds de laatste update problemen ervaren met de Ben app. Deze loopt af en toe vast. Super vervelend natuurlijk! We zijn momenteel hard aan het werk om dit probleem voor je op te lossen, binnenkort zal er een nieuwe versie van de Ben App verschijnen. Deze zal beschikbaar worden in de Play/App store.

Wat kan ik zelf doen?

Gelukkig is er een tijdelijke oplossing voor het probleem, naast dat jij je verbruik kunt bijhouden via IkBen op de computer kun jij ook één van de onderstaande stappen doorlopen:

- Log uit en log dan weer in op de Ben App

- Wijzig jouw wachtwoord in IkBen en log vervolgens opnieuw in op de Ben App

- Verwijder de Ben App en download deze opnieuw. Vervolgens log in je met jouw huidige inloggegevens.

Sorry voor het onwijze ongemak, wij gaan er voor zorgen dat dit probleem zo snel mogelijk wordt opgelost. Zodra er meer bekend is over wanneer de nieuwe update beschikbaar is zullen wij een update plaatsen in dit topic. Zodra de nieuwe update beschikbaar is kun jij deze op je telefoon downloaden in de Play/App store.

2 reacties

De app blijft vastlopen direct na inloggen. Dit probleem staat nu een maand op deze site. Is er al een datum bekend waarop dit probleem opgelost is?
Reputatie 7
Badge +7
De app blijft vastlopen direct na inloggen. Dit probleem staat nu een maand op deze site. Is er al een datum bekend waarop dit probleem opgelost is?

Goedemorgen Teun! Op dit moment heb ik nog geen specifieke datum waarop de nieuwe update wordt vrij gegeven. Zodra we die wel hebben zal ik deze meteen met een update aan dit topic toevoegen. De Ben app techneuten zijn zich weer diep aan het buigen over dit probleem omdat het telkens toch weer de kop blijft opsteken. Duizendmaal sorry voor het onwijze ongemak, gelukkig kun jij nog wel steeds je verbruik in blijven zien via de browser 😉

Reageer