[OPGELOST] De website en Ben app/Ik Ben pagina zijn niet bereikbaar.

• 5 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 546 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +7
  • Oud-moderator
  • 1300 reacties
Door een storing is het momenteel niet mogelijk om onze website te bezoeken, ook kun je momenteel niet inloggen op de Ik Ben pagina en Ben App. Er wordt hard gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor het ongemak.

Update: website en Ben app/ Ik ben pagina zijn weer bereikbaar

4 reacties

Update: Ik Ben pagina en Ben App zijn nog steeds niet bereikbaar. In ieder geval bij mij. 😛
Reputatie 5
Badge +9
Update: Ik Ben pagina en Ben App zijn nog steeds niet bereikbaar. In ieder geval bij mij. :P

Wat vervelend dat je niet kunt inloggen in jouw ik-Ben omgeving! Heb je al eens geprobeerd jouw geschiedenis en coockies te verwijderen? Als ook jouw Ben app niet werkt, kun je deze het beste opnieuw installeren. Laat me even weten of het nu wel werkt! 🙂
Cookies verwijderen werkt voor de site, opnieuw installeren helpt helaas niet voor de app.
Reputatie 5
Badge +9
Cookies verwijderen werkt voor de site, opnieuw installeren helpt helaas niet voor de app.

Fijn om te lezen dat dit in ieder geval heeft mogen helpen. Wat vervelend dat je niet kan inloggen op mijn app. Er zijn op dit moment geen werkzaamheden. Ik wil je vragen om het bericht wat je krijgt over onderhoud te negeren en gewoon in te loggen. Dit probleem is bij mij bekend en ik ben bezig om een oplossing hiervoor te vinden. Lukt dit niet dan wil ik je vragen om in te loggen via IkBen totdat het probleem is opgelost.

Reageer