[OPGELOST]: Geen bevestigingsmail bij activeren vervangende simkaart & simkaart werkt niet na activatie

  • 15 July 2018
  • 49 reacties
  • 2140 keer bekeken


Toon eerste bericht

49 reacties


ik krijg geen bevestigingsemail inderdaad, maar de simkaart is ook niet geactiveerd.
De telefoon geeft aan dat er geen service is :(
Mijn simkaart doet het ook niet na het activeren. Hij zegt dat die niet verbonden is met het netwerk..


Ik had de sim kaart in een iphone getest en daarna in een samsung (android), daar geeft het de melding dat de kaart niet geregistreerd is, dus het is echt een probleem met de activatie van de kaart.

Wel vervelend dat er geen manier is om de activatie alsnog gedaan te krijgen tot na het weekend 😕
ik krijg geen bevestigingsemail inderdaad, maar de simkaart is ook niet geactiveerd.
De telefoon geeft aan dat er geen service is :(

Mijn simkaart doet het ook niet na het activeren. Hij zegt dat die niet verbonden is met het netwerk..
Hi,
Vandaag nieuwe simkaart gehad en deze werkt niet na activatie.
Had eerst oude simkaart geblokkerd (kwijt/gestolen), daarna nieuwe besteld en vandaag gehad. Na activeren geen email gehad tot nu toe en hij werkt dus ook nog niet.
Groetjes Esther
Ik heb nu al 9 dagen mijn nieuwe simkaart in huis en nog steeds geen activatie...
Beloofd werd ( vorige week woensdag) dat hij voor het weekend zou werken. Nu een week later werkt hij nog steeds niet.van kastje naar de muur.. In afwachting...#alleskomtgoedπŸ˜‰
Hallo, ik heb deze week mijn nieuwe simkaart ontvangen nadat mijn oude was geblokkeerd. Als ik mijn nieuwe simkaart probeer the activeren krijg ik een pagina waarop staat Dat mijn simkaart niet geactiveerd kan worden. Dit is zeer vervelend en ik hoop dat hier wat aangedaan kan Worden.

Vriendelijke groet, Justin
Reputatie 5
Badge +9
Hier hetzelfde probleem: ik krijg geen activeringsmail binnen! Kunnen jullie me helpen?

Hi Roeline. Ik zie geen bestelling terug, wanneer heb je deze geplaatst?
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik zie hier geen simkaart bestelling of nummerbehoud bestelling terug. Zou je mij in een privΓ© bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum kunnen versturen? Dan kijk ik het even voor je na. 🙂
Hoi,

ik heb inmiddels 2 weken mijn nieuwe simkaart in huis en nog steeds geen activatie mogelijk (geen bevestigingsmail). Inmiddels is mijn oude simkaart geblokkeerd en kan ik jullie dus niet bellen 😞 Ik ben afhankelijk van mijn telefoon voor onder mee betalingen. Hoe wordt dit asap opgelost??

mvg
Hey, nadat mijn mobiel is verdwenen en ik een nieuwe heb aangeschaft (en dus de vorige heb geblokkeerd en een nieuwe simkaart heb besteld), is het niet gelukt om deze laatste te activeren. In ieder geval geeft de site aan dat ik hem heb geactiveerd, alleen heb ik nog steeds (nu ongeveer na twaalf uur) geen service. Graag zou ik dus ook willen weten wat ik kan doen, of wat de site zou kunnen doen.
Alvast bedankt.
Hey, nadat mijn mobiel is verdwenen en ik een nieuwe heb aangeschaft (en dus de vorige heb geblokkeerd en een nieuwe simkaart heb besteld), is het niet gelukt om deze laatste te activeren. In ieder geval geeft de site aan dat ik hem heb geactiveerd, alleen heb ik nog steeds (nu ongeveer na twaalf uur) geen service. Graag zou ik dus ook willen weten wat ik kan doen, of wat de site zou kunnen doen.
Alvast bedankt.

Het is al opgelost, geen reden voor paniek.
Momenteel ervaren we problemen met het versturen van een bevestigingsmail na het activeren van een simkaart. Het kan dat deze bevestiging daardoor vertraagd wordt verstuurd. Geen zorgen, de simkaarten worden wel gewoon succesvol geactiveerd.

Heb je je vorige simkaart geblokkeerd voordat je een nieuwe simkaart wilde bestellen? En activeer je je nieuwe simkaart vervolgens en werkt deze nog niet? Door een storing wordt de blokkade op de aansluiting niet automatisch verwijderd wanneer de nieuwe simkaart is geactiveerd. Werkt je nieuwe simkaart nog niet na de activatie laat dan hieronder een berichtje achter.
Ik heb vandaag mijn nieuwe Simkaart geactiveerd na blokkade van mijn gestolen telefoon. Ik heb ook geen bevestigingsmail gekregen en ook na opstart van mijn nieuwe telefoon is mijn simkaart nog niet geactiveerd en kan ik nog niet bellen. Kunnen jullie dit eens nakijken?
Hier hetzelfde probleem: ik krijg geen activeringsmail binnen! Kunnen jullie me helpen?
Het is gelukt inderdaad, bedankt voor je reactie 🙂
Momenteel ervaren we problemen met het versturen van een bevestigingsmail na het activeren van een simkaart. Het kan dat deze bevestiging daardoor vertraagd wordt verstuurd. Geen zorgen, de simkaarten worden wel gewoon succesvol geactiveerd.

Heb je je vorige simkaart geblokkeerd voordat je een nieuwe simkaart wilde bestellen? En activeer je je nieuwe simkaart vervolgens en werkt deze nog niet? Door een storing wordt de blokkade op de aansluiting niet automatisch verwijderd wanneer de nieuwe simkaart is geactiveerd. Werkt je nieuwe simkaart nog niet na de activatie laat dan hieronder een berichtje achter.

Als ik mijn SIM kaart wil activeren op IkBen app dan krijg ik de melding dat dit niet mogelijk is.
Op mijn telefoon krijg ik de melding 'Alleen nood-oproepen'

Hallo,

Mijn simkaart heb ik gister geactiveerd en inderdaad nog geen mailtje ontvangen. Heb wel mijn toestel al meerdere malen aan- en uitgezet.

Alvast bedankt.
Onlangs overgestapt en ondervind ik hetzelfde probleem.
"Nummerbehoud is goedgekeurd, Ik zet jouw nummer dan ook op 22-11-2018 over naar Ben
Je kunt direct gebruik maken van je simkaart, door deze in je mobiele telefoon te plaatsen"
Na invoeren pincode komt: NetwerkPin...is dit de activatiecode die ik per e-mail toegestuurd ga krijgen?
Nu kan ik dus geheel niet bellen; oude provider verschijnt nog steeds op beeldscherm maar ligt er uit.
mvg Rudy.
Zojuist 25-11, probleem gemaild middels contactformulier Ben website.
Hallo Jill. Simkaart nummer eindigt op ...0553.
groeten Rudy.
Zojuist gedaan, na invoer pincode volgt scherm met verzoek invoer NetwerkPIN.
Ik heb een oude Motorola (2012) en lees op het internet dat het met het simlock vrij van het toestel te maken kan hebben, echter weet ik zeker dat ik dat in het verleden al eens heb gedaan.
Een nieuw toestel, simlock vrij, gekocht en klaar er mee.
bedankt, groeten van Rudy.
Hallo, ik heb deze week mijn nieuwe simkaart ontvangen. Als ik mijn simkaart probeer the activeren krijg ik een pagina waarop staat dat mijn simkaart niet geactiveerd kan worden.

Dit is zeer vervelend en ik hoop dat hier wat aangedaan kan worden door jullie super β€œBen” team. 😁

Alvast vriendelijk dank,

Daniel

Reageer