[OPGELOST] Inloggen op de Ben app lukt niet

  • 13 September 2021
  • 4 reacties
  • 2725 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +7

Het onderhoud van afgelopen weekend is succesvol afgerond maar helaas ervaren sommige klanten problemen met de Ben app.

Wij werken er hard aan om de Ben app goed werkend te maken voor alle klanten. Mocht je hier ook last van hebben, adviseer ik je om tot die tijd via de Ik Ben pagina in te loggen om je gegevens in te zien, aanvragen van een simkaart en het wijzigen van andere gegevens of bundels. Via dit topic houd ik je op de hoogte van de storing.

Sorry voor het ongemak!

EDIT 15/9: De storing is opgelost! Ik kan je aanraden om, als je nog steeds problemen ervaart, de app opnieuw te installeren en de cache / geschiedenis van de app te legen. Als je via deze link de stappen Inloggen op de Ben app lukt niet → Ik krijg een blauw scherm te zien volgt, kun je zien hoe je dit kunt doen.

Hierna zou het weer moeten werken als je opnieuw inlogt. 


4 reacties

Kunnen jullie een indicatie geven wanneer de app weer normaal werkt? Het duurt nu al 2 dagen (eerste problemen zag ik zondagmiddag).

Ik heb een vraag want ik heb sinds 28 Augustus de hele tijd last dat er onderhoud is dat ik daarom uitgelogd ben of dat ik een wachtwoord of gebruikersnaam heb veranderd maar dat is niet kunnen jullie dit oplossen? Anders sta ik genoodzaakt of wanneer mijn abonnement afloopt een andere provider te kiezen en dat vind ik het jammer want jullie zijn super fijn

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @chistera, de problemen zouden inmiddels opgelost moeten zijn, zie ook mijn update van het topic zojuist! 

 

Hoi @Cas van Arkel, ik help je graag verder hiermee, want dit lijkt niet op de storing die wij hebben ervaren. Zou je mij via een PB je 06-nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen? Dit kun je sturen naar dit profiel. Ik hoor graag van je!

Opgelost

Reageer