[OPGELOST]: Onderhoudsmelding Ben app

• 4 september 2018
  • 4 reacties
  • 1202 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +2
Af en toe moet er onderhoud uitgevoerd worden aan de Ben app om deze naar behoren te laten werken. Nu is het zo dat er geen melding meer wordt weergeven wanneer er onderhoud plaatsvindt.

Mocht je tijdens het onderhoud in de app naar een webpagina willen gaan, dan zal de app crashen en kom je weer bij het inlogscherm terecht. Als je vervolgens probeert in te loggen tijdens het onderhoud, dan verschijnt de tekst dat er onderhoud plaatsvindt en de app niet te gebruiken is. Deze melding blijft staan, ondanks dat het onderhoud al is afgerond.

Deze melding kan gewoon genegeerd worden, inloggen is wel mogelijk! Mocht je hierover nog vagen hebben laat dan hieronder een berichtje achter.

Update 13-09: het lukt helaas niet altijd om de onderhoudsmelding te negeren. Lukt dit dus niet? Dan kan je het beste inloggen via de Ik Ben pagina.

4 reacties

Wanneer is dit probleem opgelost? Het duurt al weken en ik vind dit erg vervelend
Reputatie 5
Badge +7
Hi Jessica, er is een nieuwe update beschikbaar voor de Ben app. Heb je deze al gedownload? Ik hoor het graag van je als de nieuwe update de problemen niet oplost.
Hoi Jill,

Ik heb de app zojuist verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en nu lijkt het probleem opgelost:)
Reputatie 5
Badge +7
Ah helemaal super!

Reageer