[OPGELOST] Problemen met iPhone 8/iPhone X en het T-Mobile netwerk

  • 20 augustus 2018
  • 0 reacties
  • 965 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +2
Heb je een iPhone 8 of een iPhone X aangeschaft en ervaar je problemen met het netwerk? Dan is dat goed mogelijk. Zoals je wellicht in de media hebt gelezen zijn er verschillende meldingen verschenen van T-Mobile klanten met een iPhone 8 of een iPhone X waarbij gesprekken na een aantal seconden wegvallen of waarin zij helemaal niet meer kunnen bellen. Omdat Ben klanten ook gebruik maken van het T-Mobile netwerk, kunnen gebruikers van de iPhone 8 of iPhone X ook deze problemen ervaren.

Wij helpen jou natuurlijk graag verder om de oorzaak van het probleem te achterhalen.

  • Het kan zo zijn dat er een blokkade op de simkaart staat voor uitgaande en inkomende gesprekken. Deze blokkade kunnen wij gemakkelijk voor je verwijderen.
  • Levert dit niets op? Dan kan je de laatste sofware versie op de iPhone installeren. Het gaat dan om iOS versie 11.4.1 of hoger.
  • Als dit ook niet het gewenste resultaat oplevert kan je een kruistest uitvoeren. Dit is je simkaart in een ander toestel plaatsen. Mocht de simkaart dan wel werken, dan is er een probleem met het toestel.
  • Als het een toestel probleem is verwijzen wij je door naar het verkooppunt waar de iPhone is aangeschaft waar je deze informatie kan doorgeven. Zij kunnen dan contact voor jou opnemen met het repair center van Apple.

Laat hieronder een berichtje achter en dan helpen wij je graag verder!

0 reacties

Geen reactie

Reageer