[OPGELOST] Sommige klanten kunnen niet inloggen op IkBen na goedkeuring nummerbehoud

• 11 januari 2018
  • 32 reacties
  • 3101 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +7
  • Oud-moderator
  • 1355 reacties
Je hebt besloten om gezellig over te komen naar Ben en hierbij jouw eigen vertrouwde telefoonnummer mee te nemen door middel van nummerbehoud. Wij zijn onwijs blij dat je hebt besloten de overstap te maken en kunnen ons dan ook goed voorstellen dat je graag precies wil weten waar je aan toe bent en alles scherp in de gaten wil houden via jouw persoonlijke IkBen pagina.

Het is gister gebleken dat een aantal klanten, nadat hun nummerbehoud is goedgekeurd, geen toegang meer hebben tot hun IkBen pagina. Super onhandig en natuurlijk helemaal niet de bedoeling. Wij zijn hard aan het werk om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen zodat jij weer zonder problemen door jouw IkBen pagina heen kunt navigeren en al jouw gegevens in kan zien.

Zoals je van ons gewend bent houden we je via dit topic op de hoogte. Mocht je vragen hebben over de status van jouw nummerbehoud of iets anders dat jij via jouw IkBen pagina op wil zoeken laat het ons dan weten, wij zoeken dit graag voor je op! Sorry voor het ontzettende ongemak en alvast heel veel plezier gewenst met jouw nieuwe Ben abonnement.

Update 20-02: Het heeft langer geduurd dan we hadden gehoopt maar met het onderhoud van afgelopen nacht zijn de problemen opgelost. Ook met een goedgekeurd nummerbehoud kun jij nu zonder problemen inloggen op jouw IkBen pagina.

Dit topic is gesloten

32 reacties

Ik van van Vodafone overgestapt naar jullie maar nu kan ik vanaf maandag nadat ik bericht heb gekregen dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd, niet meer inloggen op zowel de ben app als op de website bij ik ben.

Hoe lang denken jullie dat dit gaat duren voordat het opgelost word is niet echt een fijne binnenkomer zo.
Reputatie 7
Badge +7
Ik van van Vodafone overgestapt naar jullie maar nu kan ik vanaf maandag nadat ik bericht heb gekregen dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd, niet meer inloggen op zowel de ben app als op de website bij ik ben.

Hoe lang denken jullie dat dit gaat duren voordat het opgelost word is niet echt een fijne binnenkomer zo.

Goedemorgen Berry7! Niet echt een mooi begin bij Ben dit natuurlijk, ik kan me heel erg goed voorstellen dat je hier flink van baalt. Ik durf nog niet te zeggen wanneer dit probleem precies is opgelost, zodra we een update ontvangen plaatsen we deze hierboven in het forum artikel!
Hoi ik ben sinds gisteren “klant “ en heb een mailtje ontvangen dat nummerbehoud van KPN naar Ben goedgekeurd is . Maar nu kan ik niet inloggen op ben.nl en de app geeft geen gegevens weer . En op dit forum heb ik met een ander e-mailadres moeten inloggen . Begin toch spijt te krijgen dat ik ben overgestapt naar jullie want als de problemen nu al beginnen , dan ben ik benieuwd of alles goed gaat als mijn nummer daadwerkelijk is overgezet naar jullie .
Reputatie 6
Badge +8
Hoi ik ben sinds gisteren “klant “ en heb een mailtje ontvangen dat nummerbehoud van KPN naar Ben goedgekeurd is . Maar nu kan ik niet inloggen op ben.nl en de app geeft geen gegevens weer . En op dit forum heb ik met een ander e-mailadres moeten inloggen . Begin toch spijt te krijgen dat ik ben overgestapt naar jullie want als de problemen nu al beginnen , dan ben ik benieuwd of alles goed gaat als mijn nummer daadwerkelijk is overgezet naar jullie .

Hoi Goldy, het spijt ons enorm dat het momenteel niet mogelijk is om in te loggen op Ik Ben en je daardoor spijt begint te krijgen van je overstap.. Wij zijn aan het werk om de Ik Ben pagina zo snel mogelijk weer online te krijgen voor klanten die een goedgekeurd verzoek hebben lopen voor nummerbehoud. Zodra er updates zijn zullen wij de update vermelden in dit artikel. Heb je vragen over het abonnement en wilde je om die reden inloggen op Ik Ben? Dan mag je deze vraag natuurlijk ook via het forum stellen.
Reputatie 7
Badge +7
Duurt het eerst bijna heel januari voor jullie mij een juiste simkaart op sturen, kan ik vervolgens niet meer inloggen om hem te activeren. Ik vind het echt onacceptabel dat ik nu al een maand zonder mobiel zit alleen maar omdat jullie de zaken niet op orde kunnen krijgen. Dit heeft nu al twee grote gevolgen gehad voor mijn leven en ik ben er helemaal klaar mee. Wanneer krijg ik nou eindelijk een werkend mobiel abonnement verdomme.

Ik wil je vragen om woorden als 'verdomme' niet te gebruiken op het forum! Wij gaan graag respectvol met elkaar om, dit staat ook uitgelegd in onze huisregels.

Jij zou geen hinder mogen ondervinden van deze storing André jouw nummerbehoud is immers als uitgevoerd! Welke gebruikersnaam gebruik jij om in te loggen op IkBen? Dit zou andrevangorp1 moeten zijn zie ik in het systeem!
Hallo Angelique,
Ik kan nog steeds niet op IkBen. Het probleem heb ik een week geleden gemeld en je schreef toen: Wij zijn aan het werk om de Ik Ben pagina zo snel mogelijk weer online te krijgen voor klanten die een goedgekeurd verzoek hebben lopen voor nummerbehoud.
Hoe staat het er mee?
Ik heb een loginnaam gekregen en mijn nummerbehoud is goedgekeurd. Ik vraag een nieuw wachtwoord aan en vanuit de ontvangen mail klik de wachtwoord aanvragen link. Ophalen gegevens eindigt met de melding site is te druk. 5 keer gedaan, laatste om 23:00 uur. Wat is er aan de hand?
Reputatie 7
Badge +7
Hallo Angelique,
Ik kan nog steeds niet op IkBen. Het probleem heb ik een week geleden gemeld en je schreef toen: Wij zijn aan het werk om de Ik Ben pagina zo snel mogelijk weer online te krijgen voor klanten die een goedgekeurd verzoek hebben lopen voor nummerbehoud.
Hoe staat het er mee?

Op dit moment hebben we nog geen update voor jullie, ze zijn achter de schermen hard aan het werk om uit te zoeken waardoor dit probleem wordt veroorzaakt zodat het verholpen kan worden. Zodra er nieuws is zullen wij een update plaatsen in het topic hierboven. Sorry voor het ongemak.
Reputatie 7
Badge +7
Ik heb een loginnaam gekregen en mijn nummerbehoud is goedgekeurd. Ik vraag een nieuw wachtwoord aan en vanuit de ontvangen mail klik de wachtwoord aanvragen link. Ophalen gegevens eindigt met de melding site is te druk. 5 keer gedaan, laatste om 23:00 uur. Wat is er aan de hand?

Goedemorgen Henny! Zoals je in het topic hierboven kan lezen is het op dit moment niet mogelijk om in te loggen op IkBen als jij een goedgekeurd nummerbehoud verzoek hebt lopen. We zijn hard aan het werk om dit op te lossen. Zodra we een update hebben zullen wij het topic hierboven aanvullen.
Ik heb mijn melding gemaakt, omdat ik nergens hierboven lees dat het onmogelijk is om een account aan te maken zoals ik geschreven heb met een "foutmelding: het is te druk op de site." Het niet kunnen aanmaken van een account is iets anders dan niet kunnen inloggen.
Ook in ik kan niet meer inloggen in mijn Ben na goedkeuring nummer behoud. Ik vind dit echt een valse start van Ben. Denk je over te stappen na een betrouwbare maatschappij...... beter niet kunnen doen. Je hoort ook niets van ze...geen mails of wat hoe het er voor staat. Me vertrouwen is helemaal weg. Wanneer komt dit nu eens goed??
Reputatie 7
Badge +7
Ook in ik kan niet meer inloggen in mijn Ben na goedkeuring nummer behoud. Ik vind dit echt een valse start van Ben. Denk je over te stappen na een betrouwbare maatschappij...... beter niet kunnen doen. Je hoort ook niets van ze...geen mails of wat hoe het er voor staat. Me vertrouwen is helemaal weg. Wanneer komt dit nu eens goed??

Hoi b.verhoef! Balen dat ook jij hinder hebt van deze storing! Inderdaad niet echt een lekker begin! Welke mails heb jij niet mogen ontvangen van Ben? Dan kijk ik daar nog even naar voor je want ik zie dat Ben jou op 23 januari mails heeft gestuurd over de IkBen pagina, de aanvraag van jouw nummerbehoud en de afkeuring hiervan. Op 25 januari is er mail verstuurd over de goedkeuring van het nummerbehoud en het instellen van een wachtwoord op de IkBen pagina.
Hallo,
Ik zit met hetzelfde probleem. Alleen heb ik nog nooit eerder ingelogd op ik Ben. Mijn abonnement zou ingaan op 1 februari. Is dat nog steeds het geval? Zo ja, kan ik mijn verbruiksstatus dan bij jullie opvragen?

Grt,
Reputatie 6
Badge +8
Hallo,
Ik zit met hetzelfde probleem. Alleen heb ik nog nooit eerder ingelogd op ik Ben. Mijn abonnement zou ingaan op 1 februari. Is dat nog steeds het geval? Zo ja, kan ik mijn verbruiksstatus dan bij jullie opvragen?

Grt,

Hoi Iyanx2911, sorry voor het ongemak! Klanten waarbij het nummer is overgezet, ervaren geen problemen. De problemen met het inloggen op Ik Ben zijn alleen van toepassing als er een goedgekeurd verzoek is voor nummerbehoud. Totdat jouw nummer is overgezet, lukt het (nog) niet om in te loggen door de bovenstaande storing. Als jouw nummer op 1 februari over komt, dan kun je vanaf die datum inloggen op Ik Ben.
Ik ben ook nieuwe klant per 1 februari, maar kon voorheen wel alles in de app zien en inloggen. Nu kan ik niks meer en dus ook niet meer inloggen. Erg jammer, hoe kan ik dit oplossen voor 1 februari?
Reputatie 7
Badge +7
Ik ben ook nieuwe klant per 1 februari, maar kon voorheen wel alles in de app zien en inloggen. Nu kan ik niks meer en dus ook niet meer inloggen. Erg jammer, hoe kan ik dit oplossen voor 1 februari?

Goedemorgen ilonascheepers, ik snap dat je behoorlijk baalt hiervan. De reden dat jij eerder wel kon inloggen en nu niet meer is omdat de storing pas speelt vanaf 11 januari, daarvoor hadden Ben klanten met een goedgekeurd nummerbehoud verzoek wel toegang tot IkBen. Op dit moment kunnen we alleen afwachten tot de technici het probleem hebben opgelost, heb je vragen over jouw abonnement dan mag je deze altijd stellen door een topic aan te maken. We helpen jou er graag mee verder. Zodra we een update ontvangen over de storing plaatsen we deze hierboven in dit topic.
Kun je mij dan wel verzekeren dan de omzetting aankomende donderdag wel goed zal verlopen en ik daarna gewoon kan inloggen. Vreemd dat het weken moet duren om dit opgelost te krijgen. Ik vind dit niet zo'n fijne gedachte als nieuwe klant.
Reputatie 7
Badge +7
Kun je mij dan wel verzekeren dan de omzetting aankomende donderdag wel goed zal verlopen en ik daarna gewoon kan inloggen. Vreemd dat het weken moet duren om dit opgelost te krijgen. Ik vind dit niet zo'n fijne gedachte als nieuwe klant.

Ik begrijp dat het schrikken is, maar ik kan je gerust stellen, dit zal geen enkele invloed hebben op jouw omzetting. Zodra het nummerbehoud is uitgevoerd zal jouw IkBen pagina zonder problemen beschikbaar zijn.
ook ik nadat ik de melding kreeg kom er niet meer in.. niet echt lekkere start.. ik hou me opzegtermijn/bedenktijd in de gaten nu..
Ook ik behoor tot de vele mensen die niet in kunnen loggen na goedkeuring van nummerbehoud. Ik heb gezien, dat deze storing al ruim drie weken duurt. Dat geeft inderdaad weinig vertrouwen. Hopelijk gaat alles wel goed op het moment dat mijn abonnement ingaat. Ook vervelend, dat het zo veel moeite kost om een telefoonnummer van de klantenservice.
Ook ik heb al n week dit probleem; als je wilt inloggen is het te druk, probeer later nog eens, maar het is op alle tijdstippen weer..... Het kost me zoveel tijd, iedere keer proberen...
Ik heb dus geen idee van mijn verbruik ?
Wanneer komt dit goed? Ook ik hou mijn opzegtermijn in de gaten zo.....
Hele boze klant ?
Ben al meer als een jaar bij Ben.Sinds vorige maand geeft "ik Ben" niet meer het juiste beltegoed aan.Ook niet na dat ik de app opnieuw heb geïnstalleerd.Dit heeft dus ook niets met nummerbehoud te maken.Wanneer komt dit goed?
Ik ben hier pas lid maar valt mij tegen dat ik nu niet mijn verbrijk kan in zien hoelang gaat dat duren :@:@
Reputatie 7
Badge +7
Ook ik heb al n week dit probleem; als je wilt inloggen is het te druk, probeer later nog eens, maar het is op alle tijdstippen weer..... Het kost me zoveel tijd, iedere keer proberen...
Ik heb dus geen idee van mijn verbruik ?
Wanneer komt dit goed? Ook ik hou mijn opzegtermijn in de gaten zo.....
Hele boze klant ?

Goedemorgen jalabroos009, ik zie dat jij gister gemaild bent door een van mijn collega's, ze hebben een aantal tests gedaan en er worden geen inlog problemen waargenomen voor jouw account. In de email vind je verdere instructies.
Reputatie 7
Badge +7
Ben al meer als een jaar bij Ben.Sinds vorige maand geeft "ik Ben" niet meer het juiste beltegoed aan.Ook niet na dat ik de app opnieuw heb geïnstalleerd.Dit heeft dus ook niets met nummerbehoud te maken.Wanneer komt dit goed?

Ik zie dat jij al langere tijd klant bent bij Ben, bovenstaande issue heeft dus geen betrekken op jou. Ik vermoed dat jouw app simpelweg niet automatisch ververst. Hoe jij de app handmatig kan verversen lees je hier.