[OPGELOST] Sommige klanten met een FNV of Kampioen abonnement hebben te weinig data ontvangen

  • 2 februari 2018
  • 0 reacties
  • 474 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +7
  • Oud-moderator
  • 1350 reacties
Yes, de nieuwe maand is ingegaan. Je hebt weer je hele bundel tot je beschikking en kan er weer flink tegen aan deze maand. Echter als je inlogt op IkBen zie je 500MB staan in plaats van 5000MB bij je belstatus, een 0 te weinig dus.

Een aantal klanten die een abonnement hebben afgesloten via FNV of de Kampioen hebben deze maand niet de juiste data bundel ontvangen. Onwijs onhandig en behoorlijk schrikken natuurlijk! We zijn er inmiddels achter wat er precies aan de hand is en zullen dit voor alle getroffen klanten in orde maken. Naar verwachting zullen alle klanten maandag 5 februari hun juiste bundel terug zien op IkBen.

Mocht je door deze storing data te kort komen dit weekend laat dit dan weten aan ons via Facebook of Twitter dan zorgen wij dat jij met een gepaste oplossing het weekend door komt!

Sorry voor het ontzettende ongemak.

Update 6 februari: inmiddels zijn de juiste bundels toegevoegd en kun jij gebruik maken van de bundels die je hebt aangevraagd.

Dit topic is gesloten