[OPGELOST] Weergaveproblemen IkBen overzicht

• 13 maart 2017
  • 203 reacties
  • 9277 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Wie twijfelt aan zijn of haar bundels, abonnementsduur, internetsnelheid of wil weten of de MB Pauze aanstaat kan terecht bij het overzicht in het Ik Ben account op onze website.
Op dit moment is bij mij bekend dat er hier en daar weergaveproblemen kunnen optreden in dit overzicht.

Zo is het mogelijk dat je bundels op 0 staan, dat je ziet staan dat de abonnementsduur niet klopt, dat er staat dat je MB pauze uitstaat, dat de pakketkortingen zijn verdwenen waardoor je maandelijkse abonnementskosten hoger zijn dan voorheen of dat er een toestelbetaling in het overzicht staat terwijl je geen toestel via Ben hebt aangeschaft. Ook kan het dat je bij het wijzigen van je bundels ziet staan dat je een abonnement van 24 maanden met toestel hebt terwijl dat niet het geval is.

Het betreft hier enkel een weergavefout. Ben zal niet zomaar wijzigingen doorvoeren zonder dat hier verzoek van jou voor is geweest.
Op dit moment zijn we druk bezig om deze weergavefout op te lossen.

Update 09-09-2017: De problemen met de weergave storing zijn opgelost! Vanaf nu zullen alle klanten weer de juiste informatie op hun IkBen pagina terugvinden.

Dit topic is gesloten

203 reacties

Hallo. Ik heb vorige week vanwege de onjuiste weergave mijn bundel gewijzigd omdat ik dacht dat mijn maandkosten omhoog waren gegaan. Dat blijkt dus onjuist te zijn. Kan ik nu mijn oorspronkelijke abonnement weer terug krijgen?

Matthijs
Reputatie 6
Badge +8
Hallo. Ik heb vorige week vanwege de onjuiste weergave mijn bundel gewijzigd omdat ik dacht dat mijn maandkosten omhoog waren gegaan. Dat blijkt dus onjuist te zijn. Kan ik nu mijn oorspronkelijke abonnement weer terug krijgen?

Matthijs

Hoi Matthijs, bedankt voor je berichtje op het forum. Wij kunnen een bundelwijziging jammer genoeg niet ongedaan maken. Ik zie dat je op 9 maart inderdaad een bundelwijziging hebt aangevraagd, mocht de bundel niet vervallen dan is het mogelijk om deze volgende maand weer aan te passen.
Wie twijfelt aan zijn of haar bundels, abonnementsduur, internetsnelheid of wil weten of de MB Pauze aanstaat kan terecht bij het overzicht in het Ik Ben account op onze website.
Op dit moment is bij mij bekend dat er hier en daar weergaveproblemen kunnen optreden in dit overzicht.

Zo is het mogelijk dat je ziet staan dat de abonnementsduur niet klopt, dat er staat dat je MB pauze uitstaat, dat de pakketkortingen zijn verdwenen waardoor je maandelijkse abonnementskosten hoger zijn dan voorheen of dat er een toestelbetaling in het overzicht staat terwijl je geen toestel via Ben hebt aangeschaft.

Het betreft hier enkel een weergavefout. Ben zal niet zomaar wijzigingen doorvoeren zonder dat hier verzoek van jou voor is geweest.
Op dit moment zijn we druk bezig om deze weergavefout op te lossen.

Mocht jij ook iets in je overzicht zien dat niet klopt dan kan je dit hieronder laten weten. Ik kan dit voor je controleren en kan dit helpen om zo snel mogelijk de oorzaak en oplossing van het weergaveprobleem te vinden.

Heb je al een update wat betreft de termijn dat dit probleem zal worden opgelost? Bij mij wordt op dit moment mijn abonnement verkeerd weergegeven en MB Pauze.
Hier ben ik ook erg benieuwd naar. Er wordt helaas weinig duidelijkheid gegeven, terwijl dit probleem al een tijdje speelt.
Ik ben ook erg benieuwd of dit nog speelt?
Zelf heb ik een sim-only maand abonnement afgesloten, in mijn overzicht staat echter dat ik een 24 maanden abonnement heb inclusief toestel!
Reputatie 6
Badge +8
Jammer genoeg laat de storing zich niet zo makkelijk uit het veld slaan, maar wij geven niet op! Wanneer het probleem daadwerkelijk opgeslost zal worden durf ik nu nog niet aan te geven. Wij zullen jullie via het forum verder op de hoogte brengen als er meer informatie is. Excuus voor het ongemak!
Ik ben vandaag net klant bij Ben geworden na dik 8 jaar tevreden klant bij TMobile te zijn geweest . Meteen de mb pauze aangezet, maar die vliegt inderdaad meteen weer op uit.
Via facebook even berichtje gestuurd en binnen 20 minuten kon de medewerker(Jillie) me vertellen dat het in het systeem wel goed staat.
Dus wat mij betreft even een slechte start, maar snel opgepakt door Ben.
Reputatie 4
Badge +6
Hoi busepcsneek, bedankt voor je feedback. Ik kan begrijpen dat dit geen vliegende start is voor het nieuwe abonnement! Fijn dat mijn collega jou goed heeft geholpen. Mocht je later nog vragen hebben over je abonnement kun je mij dit altijd sturen.

Groetjes, Jolijn
Heb hier last van eenzelfde euvel... ik heb een sim-only maandabonnement, nu staat er in de app en op de website dat ik een 24 maanden abonnement incl. telefoon heb.

Indien het in jullie systeem wel goed staat, hoe is het voor mij dan mogelijk om mijn werkelijke maandbundel te wijzigen? Ik wil namelijk mijn maandbundel behouden maar daarin een wijziging doorvoeren...
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Skyfox, dit moet nog steeds mogelijk zijn hoor! Krijg je hier een foutmelding in?

Groetjes, Jolijn
Dit heb ik nog niet geprobeerd, ik wil namelijk mijn maandelijks opzegbare abonnement behouden en daarin de internetbundel aanpassen. Kan ik dan beter telefonisch contact met jullie opnemen of gaat het ondanks de foute weergave van mijn abonnement in de Ben app wel goed als ik het in de app wijzig?
Reputatie 4
Badge +6
Je kan gewoon via de Ben app een bundelwijziging doorvoeren, Skyfox. Je blijft dan nog steeds een maandelijks opzegbaar abonnement behouden.
Hi Jeroen, Jolijn, moderator,
Ook ik heb gister een upgrade doorgevoerd in mijn account; naar onbeperkt bellen en 2500 + 2500 MB internet. Daar heb ik een bevestiging van ontvangen, maar alleen het onbeperkt bellen is nu zichtbaar en mijn internetbundel staat niet als gewijzigd. Is dat goedgekomen? Of ga ik straks een rekening krijgen als ik nu over mijn oorspronkelijk tegoed heen ga?
Dank. PS: bizarre bug hoor... vriendelijke groet, Marga
Reputatie 4
Badge +6
Het is inderdaad een nare bug, Marga! Het maakt de informatie van je abonnement er niet duidelijker van. Daarnaast zie ik inderdaad dat jouw databundel niet goed is aangepast. Ik heb het verzoek uitgezet om dit aan te passen. Je krijgt hier zo snel mogelijk een terugkoppeling over. Sowieso zal je vanaf morgen de volledige nieuwe databundel zien!

Groetjes, Jolijn
Goedemorgen, vandaag is mijn nieuwe sim only abonnement ingegaan 300 min en 1500 mb 4g internet. Alleen zie ik dit niet terug in de mijn Ben app. Kan dit worden aangepast? Mvg, Cem
Goedemiddag,
ik heb mijn abonnement verlengd en verhoogd en dat is vandaag ingegaan. Nu geeft de app weer dat ik maar 1000 MB te besteden heb, terwijl dit in mijn nieuwe abonnement 1500+1000=2500MB zou moeten zijn. De andere wijzigingen in het abonnement worden wel goed weergegeven. Heb ik nu wel gewoon 2500MB te besteden?
Alvast bedankt
Ginette
Goedeavond. Ik heb mijn abbonement niet gewijzigd zoals velen hier in dit forum hebben gedaan, maar gister zou mijn bundel weer aangevuld worden ( zoals elke maand). Er staat nu bij mijn bel/sms bundel en mijn internetbundel dat ik 0 bel/sms minuten heb en geen mb. Ik heb hiervan nog niet gebruikt en heb nu dus helemaal geen gegevens. Waar kan dit aan liggen en is dit snel op te lossen?
Alvast bedankt,
Danielle
Ik kan mijn bellen en SMS bundel niet aanpassen. Er staat dat " omdat die deze maand al is gewijzigd." maar ik heb nog niets gewijzigd. De wens was om een bundel van 300 minuten te nemen. Kan dit aangepast worden?
Ik heb ook geen goed overzicht bij mij staat sms/bel op geen en data op nul ik hoop dat dit alleen wergave probleem zijn
Ik heb al weken last van een verkeerde weergave en dat maakt het eventueel wijzigen van een bundel nogal lastig. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom dit nog steeds niet is opgelost en er vooral erg laconiek wordt gereageerd op dit probleem.
Hallo,
Ik heb ook het weergave probleem in mijn overzicht. Ik heb een per 1 maand abonnement maar er staat 24 maanden met telefoon. Hebben jullie hier al een oplossing voor?
Vriendelijke groet,
Joost
Ik heb een abonnement met 2500mb echter zie ik nu 1400mb in mijn overzicht. Ik zie graag dat dit aangepast wordt. Vr. Gr. Arjan
Reputatie 4
Badge +6
Goedemorgen, vandaag is mijn nieuwe sim only abonnement ingegaan 300 min en 1500 mb 4g internet. Alleen zie ik dit niet terug in de mijn Ben app. Kan dit worden aangepast? Mvg, Cem
Goedemiddag,
ik heb mijn abonnement verlengd en verhoogd en dat is vandaag ingegaan. Nu geeft de app weer dat ik maar 1000 MB te besteden heb, terwijl dit in mijn nieuwe abonnement 1500+1000=2500MB zou moeten zijn. De andere wijzigingen in het abonnement worden wel goed weergegeven. Heb ik nu wel gewoon 2500MB te besteden?
Alvast bedankt
Ginette

Goedeavond. Ik heb mijn abbonement niet gewijzigd zoals velen hier in dit forum hebben gedaan, maar gister zou mijn bundel weer aangevuld worden ( zoals elke maand). Er staat nu bij mijn bel/sms bundel en mijn internetbundel dat ik 0 bel/sms minuten heb en geen mb. Ik heb hiervan nog niet gebruikt en heb nu dus helemaal geen gegevens. Waar kan dit aan liggen en is dit snel op te lossen?
Alvast bedankt,
Danielle

Ik heb ook geen goed overzicht bij mij staat sms/bel op geen en data op nul ik hoop dat dit alleen wergave probleem zijn

Ik raad jullie aan opnieuw in te loggen bij Ik Ben. Ik zie dat de belstatus inmiddels is aangepast! Sorry voor het ontstane ongemak.

Ik kan mijn bellen en SMS bundel niet aanpassen. Er staat dat " omdat die deze maand al is gewijzigd." maar ik heb nog niets gewijzigd. De wens was om een bundel van 300 minuten te nemen. Kan dit aangepast worden?

Hoi Elise, wat vreemd dat je deze melding krijgt. Ik kan via deze weg de bundel niet voor je wijzigen omdat de abonnementen niet op jouw naam staat. Als de contractant hierover contact opneemt zal ik hem verder helpen.

Ik heb al weken last van een verkeerde weergave en dat maakt het eventueel wijzigen van een bundel nogal lastig. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom dit nog steeds niet is opgelost en er vooral erg laconiek wordt gereageerd op dit probleem.

Hoi Ycnan, het is niet de bedoeling dat dit overkomt als locaniek. Sorry hiervoor. Er wordt hier gewerkt aan de oplossing. In de tussentijd help ik je wel graag verder met een eventuele bundelwijziging. Zou ik mogen vragen wat jij anders ziet in de weergave?

Hallo,
Ik heb ook het weergave probleem in mijn overzicht. Ik heb een per 1 maand abonnement maar er staat 24 maanden met telefoon. Hebben jullie hier al een oplossing voor?
Vriendelijke groet,
Joost

Hoi Joost, bedankt voor je bericht. Op dit moment is er nog geen oplossing voor het weergaveprobleem maar je hoeft je geen zorgen te maken. Dit heeft geen gevolgen voor je abonnement. Je maakt nog steeds gebruik van je vertrouwde abonnement en bundels.

Ik heb een abonnement met 2500mb echter zie ik nu 1400mb in mijn overzicht. Ik zie graag dat dit aangepast wordt. Vr. Gr. Arjan

Hoi Arjan, ik zie dat jij sinds 1 april een abonnement hebt met 1500 MB. Door een vertraging in de overgang van je abonnement is de bundel later ingegaan en is deze pro rata berekend waardoor je deze maand 1400 MB ziet. Dit zal echter ook volgende maand op je factuur doorberekend worden.

Groetjes, Jolijn
Goedemiddag,
Als ik in mijn bundeloverzicht kijk staat daar dat ik 27 euro per maand zou betalen. Echter betaal ik maar 20 euro per maand. De bundelkorting kan ik dus niet meer zien.
Zou je dit misschien kunnen aanpassen?

Groetjes Janet
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Janet, omdat je je telefoonnummer als gebruikersnaam gebruikte en deze daarmee openbaar op internet had gezet heb ik je gebruikersnaam aangepast. Daarnaast zie ik inderdaad dat jouw abonnement nog steeds 20 euro is, maar dat je door de weergaveproblemen de korting niet ziet. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan de oplossing, maar je hoeft je geen zorgen te maken. Je abonnement is nog steeds 20 euro per mand.

Groetjes, Jolijn