[STORING OPGELOST] Ben.nl

  • 16 December 2019
  • 20 reacties
  • 3923 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Door een storing in het netwerk van T-mobile is www.ben.nl sinds 13.50 uur niet beschikbaar. Ook kun je hierdoor problemen ondervinden met het bellen, gebeld worden en met het niet kunnen gebruiken van je mobiele data. Je kunt mij nog een wel een bericht sturen via Facebook , Twitter. Je mag ook je vraag stellen op de Community of eventueel kijken of je vraag niet eerder is gepost. 

Houd dit topic in de gaten voor updates. Sorry voor het ongemak!

16/12 20:30 Update: Alle systemen werken weer naar behoren. Mocht je onverhoopt geen service hebben met je Ben simkaart, dan wil ik je adviseren je mobiele telefoon even opnieuw op te starten.

16/12 17:52 Update: We zijn druk bezig met het herstel en dat gaat voorspoedig. We zien dat steeds meer klanten weer kunnen bellen en internetten. Start ook even je telefoon opnieuw op als je nog geen service hebt.

16/12 17:05 Update: Zoals aangegeven is er dus sprake van een softwarestoring. Deze software zorgt ervoor dat het mobiele verkeer naar de eindbestemming wordt geleid. We zorgen er nu voor dat het verkeer gecontroleerd en in batches wordt teruggebracht. Dit kan enige tijd duren. 

16/12 15:50 Update:  De oorzaak van het probleem is bekend: er is sprake van een softwarestoring. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. 112 is bereikbaar en ik merk dat steeds meer klanten weer kunnen bellen en internetten.

16/12 14:50 Update:  We ontvangen meldingen dat onze klanten problemen ervaren met bellen en/of mobiel internet. Op dit moment ben ik op zoek naar de oorzaak en de oplossing.

 

 

Meer informatie over de Storing van 17/12? Klik op de link. Sorry voor het ongemak.

 


20 reacties

Ik ben hier helemaal niet blij mee ik kan niet bellen en gebeld worden maar heb wel een kind op school!!! Wanneer wordt dit opgelost????

Dat is erg vervelend, voor zakelijke diensten ben ik niet bereikbaar en kan ook niet mijn klanten bereiken.:tired_face:

Het is vervelend, maar er zijn ergere dingen. wordt wel weer opgelost :grinning: .

20 jaar geleden hadden we toch ook geen mobile internet en toen leve we ook gewoon door!

Het is vervelend, maar er zijn ergere dingen. wordt wel weer opgelost :grinning: .

20 jaar geleden hadden we toch ook geen mobile internet en toen leve we ook gewoon door!

20 jaar geleden was er nog de gulden, waren airbags uitzondering ipv regel en breedbeeld iets voor de bioscoop.

Maar ja, toen betaalde je ook niet voor mobiel internet. 

Haha lekker rustig. Zijn ergere dingen in de wereld. Snap niet waar mensen zich druk om maken, zoveel andere opties betreft communicatie.

pfffff, heb best wat schade omgelopen ivm mijn werk! En dat is zeker niet fijn! Geen enige melding of etc over het storing, zeer onprofessionel Ben! Ben pas overgestapt naar Ben maar nu al ontevreden, ook buiten de deze storing om. Te hoge kosten buiten je bundel in het buitenland. 5€ per minuut of 1mb belachelijk 🤯

Hier ook al heel de middag geen internet en bereik, een mailtje van Ben over deze storing was wel fijn geweest.

Natuurlijk had Ben iets beter moeten inspelen op deze situatie en men hierover moeten informeren. Echter heb ik ook een baan waar ik veel wordt gebeld en niet al te lang uit de lucht kan blijven maar dat is dan maar zo. Er zijn zoveel ergere dingen op de wereld en een klant gaat echt wel begrijpen dat een storing kan voorkomen. No stress!

Dat er een storing is… tja, kan gebeuren. Maar Ben moet wel iets doen aan informatievoorziening, ook al ligt het probleem bij T-Mobile. Ronduit slecht!  

Zou fijn zijn als hier een smsje over was geweest en niet dat ik inmiddels meerdere berichten van werk, bijles en een functioneringsgesprek had gemist doordat ik eerst niet kon bellen en vervolgens niet op internet kon

is er al bekendheid over hoe lang de storing nóg gaat duren ??? 

pfffff, heb best wat schade omgelopen ivm mijn werk! En dat is zeker niet fijn! Geen enige melding of etc over het storing, zeer onprofessionel Ben! Ben pas overgestapt naar Ben maar nu al ontevreden, ook buiten de deze storing om. Te hoge kosten buiten je bundel in het buitenland. 5€ per minuut of 1mb belachelijk 🤯

Dit is de eerste storing van Ben die ik mee maak, en ik zit al iets van anderhalf jaar bij Ben. Maar ik ben het wel eens dat ze ons beter hadden moeten informeren over het probleem. Ik moest echt zoeken om deze melding te vinden aangezien het ergens klein op de website stond vermeld..

Zou fijn zijn als hier een smsje over was geweest en niet dat ik inmiddels meerdere berichten van werk, bijles en een functioneringsgesprek had gemist doordat ik eerst niet kon bellen en vervolgens niet op internet kon

Haha, grapjas. Hoe moeten ze een smsje versturen als het netwerk er uit ligt? ;)

Nog nooooit storing gehad bij jullie… eens moet de eerste x zijn… ( hoop wel dat het gauw opgelost is..😬🥴

Nog steeds alleen noodoproepen in Haarlem en omgeving :scream:

Hallo, Wanneer is die storing opgelost en doet bv de mobiele data weer? Ik vind het erg vervelend en wil gewoon append en bellend berijkbaar zijn

Haha lekker rustig. Zijn ergere dingen in de wereld. Snap niet waar mensen zich druk om maken, zoveel andere opties betreft communicatie.

Als je voor je werk bij klanten langs moet of aan het reizen bent, dan is er vaak geen andere mogelijkheid. En de wereld is tegenwoordig zo ingesteld dat iedereen overdag altijd bereikbaar is, dus als je dan niet bereikbaar bent kan het in het ergste geval voor relatief grote problemen zorgen.

Maar voor de meeste mensen is het alleen een beetje ongemakkelijk.

Krijgen we ook compensatie voor dit?

Hi hi, het is inmiddels 23.35 en ik heb nog steeds geen bereik. Ook na rebooten

Inmiddels heb ik ook na herstarten nog steeds geen internet, we zijn al bijna een dag verder...

Reageer