[STORING OPGELOST] Verstoring in het netwerk

  • 3 October 2019
  • 10 reacties
  • 1447 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties

Sinds 10:11 is er een storing met een aantal zendmasten. Je kunt hierdoor verminderde dekking op het netwerk ervaren. Het probleem is in onderzoek. Updates zullen hieronder worden vermeld.  Sorry voor het ongemak. 

 

12:15 : De problemen zijn opgelost. De oorzaak van de storing is nog in onderzoek!


Dit topic is gesloten

10 reacties

klopt vooral in de buurt van Maastricht en omgeving.
sittard ook
triest geen bereik maar wel zeer noodzakelijk
In Weert ook geen bereik!
cuijk boxmeer is er ook geen bedrijk nu
Reputatie 5
Badge +9
@jos.welters @mira @Aprincen @Huz Bedankt voor het melden! Als het goed is, is het probleem sinds vanmiddag verholpen. Mocht je nog problemen ervaren kun je jouw toestel even herstarten!
Joepiee het werkt weer 🙌

Ik ervaar (nog) netwerkproblemen tussen Venray en Roermond v.v. Van 4G in Venray gaat mijn verbinding in het buitengebied tussen Venray en Roermond automatisch over naar 3G. Als ik dan vervolgens mijn telefoon instel op 3G, kan ik helaas niet internetten. Ook niet na het opnieuw instellen van mijn telefoon.

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Erik! Wat vervelend dat je nog steeds problemen ervaart met het netwerk. De storing is inmiddels verholpen. Ik vermoed dat dit toch ergens anders aan ligt. Hierdoor adviseer ik je om het probleem te melden via www.ben.nl/dekkingskaart. Dan kunnen mijn collega’s van de technische dienst voor je uitzoeken of dit een netwerk gerelateerde probleem is en eventueel voor je oplossen.

ik heb nog steeds geen internet in rotterdam 3082px  schulpplein 264 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Malta. Heb je jouw toestel al eens opnieuw opgestart? Misschien kun je deze stappen ook volgen?