[STORING] Veel Ben sms'jes en e-mails ontvangen op 5 en 6 februari

  • 5 February 2020
  • 9 reacties
  • 1233 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Door een storing in de verbinding hebben mijn klanten de bevestiging voor MB extra en/of sms bij 80% en 100% verbruik niet ontvangen. De storing is inmiddels opgelost waardoor alle vastgelopen sms’jes vandaag massaal worden verstuurd. Dit kan nogal verwarring veroorzaken. Sorry hiervoor! Mocht je twijfelen over de sms’jes die je vandaag ontvangt, adviseer ik je om de Ben app of de Ik Ben pagina te bekijken. Het verbruik die je in jouw Ben account ziet is namelijk leidend. 

 

Update 6-2-2020 16:45: helaas merken we dat er nog steeds sms'jes en e-mails verzonden worden. We zijn hard bezig om dit op te lossen. Sorry voor het ongemak. 


9 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Ron, ik bedoelde niet dat het jullie fout was! Ik bedoelde het als een tip om in het vervolg de Ik-Ben omgeving aan te houden. Sorry voor de miscommunicatie. De Ik-Ben app is altijd leidend en geeft het correcte verbruik weer. 

Hallo Romy, ik begrijp niet zo goed wat ik hier aan heb? ‘Ik heb voor jullie beide gekeken, maar er zijn geen buiten de bundel kosten over februari!’ Februari is 6 dgn oud, gelukkig dat we nog niet over de bundel zijn. Het probleem gaat over januari. Daarnaast geef je aan om de app te gebruiken, naar mijn idee wordt het nu omgedraaid, BEN biedt een service van sms aan als we buiten de bundel gaan, daar gaat iets niet goed bij BEN en dan leggen jullie bij ons neer om de app te gebruiken, alsof wij iets niet goed gedaan hebben.

 

Goedemiddag, ik heb ten onrechte een melding ontvangen over het bereiken van mijn datalimiet. Ik heb meteen MBextra aangeschaft per SMS. Dit was dus niet nodig, zie ik nu. Worden klanten met dit issue gecompenseerd?

Ik heb deze sms’jes nu dus ontvangen dat ik eerst 5 en daarna 10 euro over m’n bundel heen ben gegaan, die ik eigenlijk in januari had moeten krijgen! Doordat ik die toen niet heb gekregen ben ik veel meer over mijn bundel heengegaan dan ik besefte. Erg onterecht dat ik nu door een storing veel meer kosten kwijt ben.. 

Reputatie 5
Badge +9

Hi! Ik begrijp de verwarring heel goed, en sorry voor dit ongemak! Ik wil jullie dan ook adviseren om de Ben app aan te houden voor de correcte weergave van de MB’s, belminuten en SMS. Ik heb voor jullie beide gekeken, maar er zijn geen buiten de bundel kosten over februari!

Ook ik krijg op 26 jan de melding dat 80 % verbruikt is. Niet mijn gewoonte maar ben dan zonder Wifi in Oostenrijk. Maand bijna afgelopen denk ik.Nieuwe maand nieuw verbruik. Tot mijn verbazing vandaag een sms om 14.10 alles op en daarbij vijf euro extra verbruik. Om 16.35 tien euro. Al ik inlog iheb ik geen MB meer, terwijl ik in feb naar mijn mening weinig heb verbruikt. Ik snap hier niets van.

Jazeker, om 13.13 uur dat ik 10 euro buiten mijn bundel heb verbruikt. Om 13.14 uur 5 euro en om 13.29 uur 20 euro. Ik had deze sms’jes heel graag gewoon op tijd willen ontvangen en niet nu mijn nieuwe bundel is in gegaan. Ik had dan wat bewuster met het gebruik om gegaan.

Reputatie 5
Badge +6

Hoi! Zoals je kunt lezen krijg je vandaag alle sms’ jes die je hebt gemist. Mag ik misschien weten wat voor sms’jes je hebt ontvangen?

Sorry, wel makkelijk om dit zo te communiceren en te zeggen dat het is opgelost? Stuur dan alsnog een SMS (ik heb 3 onduidelijke SMS’jes ontvangen).

Reageer