Beantwoord

Xperia geeft melding "niet verbonden met netwerk".

  • 19 februari 2020
  • 3 reacties
  • 470 keer bekeken

Goedendag,

Mijn zus heeft een Xperia M2 die steeds de melding geeft dat hij niet verbonden is met het netwerk.

Ik heb het simmetje geprobeerd in een andere telefoon en daar werkte hij ook niet.

Toen heb ik een vervangende sim besteld en deze in de telefoon geprobeerd en kreeg weer dezelfde melding.

Mijn sim van Vodafone werkt prima in het toestel.

Kunnen jullie aangeven wat het probleem is?

Staat er toch ergens iets verkeerd in de telefoon?

Hoor het graag.

 

Groet, Roland

 

icon

Beste antwoord door Romy 20 februari 2020, 15:26

Hi Roland. Goed dat je contact opneemt en wat een onhandig probleem! Kan zij alleen niet internetten? Volg dan deze stappen: https://community.ben.nl/alles-over-internet-57/mijn-mobiel-internet-werkt-niet-wat-kan-ik-doen-21594 

Voor bellen en SMS’en: https://community.ben.nl/alles-over-bellen-sms-58/ik-kan-nergens-bellen-of-gebeld-worden-wat-kan-ik-doen-21871

 

Goed dat je al wat stappen hebt ondernomen! Hierdoor zul je sommige stappen ook kunnen overslaan. Mocht niks uit bovenstaande opties werken wil ik je vragen een dekkingsklacht in te vullen via deze website. Je kunt dan via jouw thuislocatie op 'meld een probleem’ klikken en in de beschrijving aangeven dat het om alle locaties gaat. Wanneer je alle vragen kan beantwoorden zal mijn collega van de technische dienst zo snel mogelijk contact met je opnemen!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Roland. Goed dat je contact opneemt en wat een onhandig probleem! Kan zij alleen niet internetten? Volg dan deze stappen: https://community.ben.nl/alles-over-internet-57/mijn-mobiel-internet-werkt-niet-wat-kan-ik-doen-21594 

Voor bellen en SMS’en: https://community.ben.nl/alles-over-bellen-sms-58/ik-kan-nergens-bellen-of-gebeld-worden-wat-kan-ik-doen-21871

 

Goed dat je al wat stappen hebt ondernomen! Hierdoor zul je sommige stappen ook kunnen overslaan. Mocht niks uit bovenstaande opties werken wil ik je vragen een dekkingsklacht in te vullen via deze website. Je kunt dan via jouw thuislocatie op 'meld een probleem’ klikken en in de beschrijving aangeven dat het om alle locaties gaat. Wanneer je alle vragen kan beantwoorden zal mijn collega van de technische dienst zo snel mogelijk contact met je opnemen!

Hi Roland. Goed dat je contact opneemt en wat een onhandig probleem! Kan zij alleen niet internetten? Volg dan deze stappen: https://community.ben.nl/alles-over-internet-57/mijn-mobiel-internet-werkt-niet-wat-kan-ik-doen-21594 

Voor bellen en SMS’en: https://community.ben.nl/alles-over-bellen-sms-58/ik-kan-nergens-bellen-of-gebeld-worden-wat-kan-ik-doen-21871

 

Goed dat je al wat stappen hebt ondernomen! Hierdoor zul je sommige stappen ook kunnen overslaan. Mocht niks uit bovenstaande opties werken wil ik je vragen een dekkingsklacht in te vullen via deze website. Je kunt dan via jouw thuislocatie op 'meld een probleem’ klikken en in de beschrijving aangeven dat het om alle locaties gaat. Wanneer je alle vragen kan beantwoorden zal mijn collega van de technische dienst zo snel mogelijk contact met je opnemen!

Hoi Romy,

Ik heb even in MIJN BEN naar de status van de vervangende simkaart gekeken en daar staat bij de status: suspend.

Kan dat er wat mee te maken hebben?

 

Groeten Roland.

 

Reputatie 4
Badge +6

Hoi Roland! Daar kan het inderdaad liggen want dan is de simkaart niet actief. Kun je mij jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer via een privébericht kunnen doorgeven? Dan kijk ik het graag voor je na.

Reageer