Blog

De Ben® afklikkliniek

De Ben® afklikkliniek
Reputatie 4
  • Ben nieuwsgierig*
  • 0 reacties
Vind jij het soms ook moeilijk om van je mobiel af te blijven? Dan heb ik iets nieuws voor je: de Ben afklikkliniek. Een online serie waarin presentator Benten met zijn bus door het land rijdt om te onderzoeken wat ons zo verslaafd maakt aan onze mobiel.

In zes afleveringen gluren we achter de schermen bij appbouwers, nemen we een kijkje in de toekomst en gaan we de straat op om erachter te komen hoe verslaafd iedereen is aan z’n mobiel. Ook bezoeken we extreme telefoongebruikers en gaat Benten zelf ervaren hoe het is om een tijdje niet te klikken.

Want hoe vrijwillig is ons telefoongebruik eigenlijk? In de serie ontdekken we allerlei trucjes die ons zoveel mogelijk laten klikken. Ook zoeken we naar de beste afkliktips, om vooral die klik met elkaar niet kwijt te raken. Ben je benieuwd? Kijk dan hier de serie!

https://www.youtube.com/watch?v=tpk6pA1a6h0&feature=youtu.be

Ben afklikkliniek aflevering 1
Ben afklikkliniek aflevering 2
Ben afklikkliniek aflevering 3

0 reacties

Geen reactie

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies. #benervoorjou

Akkoord Cookie instellingen