Beantwoord

Examens en gala

• 30 april 2019
  • 1 reactie
  • 301 keer bekeken

Reputatie 1
Heyy Ben-forum, daar ben ik weer!
Ik heb niet echt een probleem, maar eigenlijk toch weer wel. Nou komen mij namelijk vanaf 9 mei een paar spannende weken tegemoet, namelijk de Centrale Schriftelijke Examens! 😱☠️

Nou ben ik al een paar weken terug begonnen met het leren, en heb ik deze week een aantal examentrainingen, maar ik kan het desalniettemin niet helpen dat ik toch steeds meer en meer stress begin te krijgen, en ik vroeg me af of jullie daar nog wat tips&tricks voor hebben.

Bovendien komt natuurlijk ook het leukste schoolfeest van de volledige middelbare school carrière eraan, namelijk het eindexamengala. Nu heb ik al een date en een auto geregeld, en ik ga deze week kijken voor een pak, maar ik heb geen idee of ik een corsage voor haar moet kopen of iets anders of helemaal niet.

Er zijn vast veel van jullie die deze periode al hebben gehad of ook nu hebben, dus alle adviezen, tips, creatieve ideeën en verhalen zijn welkom!

Grtz,
R
icon

Beste antwoord door Romy 6 mei 2019, 14:44

Hi! Wat spannend!! Ik wens je natuurlijk mega veel succes met je examen. Daarnaast is een zwart pak altijd goed. Weet je al wat jouw date aan gaat doen en heb je al een beetje geoefend met de dans moves?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi! Wat spannend!! Ik wens je natuurlijk mega veel succes met je examen. Daarnaast is een zwart pak altijd goed. Weet je al wat jouw date aan gaat doen en heb je al een beetje geoefend met de dans moves?

Reageer