Grote zus T-Mobile heeft voor vierde jaar op rij het best geteste mobiele netwerk van Nederland

  • 2 April 2019
  • 0 reacties
  • 722 keer bekeken
Grote zus T-Mobile heeft voor vierde jaar op rij het best geteste mobiele netwerk van Nederland
Reputatie 4
  • Administrator
  • 0 reacties
Vandaag is bekend gemaakt dat mijn grote zus T-Mobile voor het 4e jaar op rij is uitgeroepen tot het best geteste netwerk van Nederland! Met een score van 977 uit 1000 mogelijke punten is er wereldwijd zelfs de hoogste score ooit gemeten.

Jaarlijks is er een telecomonderzoek van onafhankelijk onderzoeksbureau P3 Connect Mobile Benchmark. In dit onderzoek zijn de Nederlandse netwerkproviders T-Mobile, KPN en VodafoneZiggo opgenomen.

Meest bekroonde netwerk
Van de vijf uitgevoerde mobile benchmark-testen door P3 heeft het netwerk van T-Mobile, waar ik ook gebruik van maak, sinds 2016 keer op keer gewonnen. Hiermee heeft T-Mobile het meeste bekroonde netwerk. Niet alleen is het netwerk de laatste vier keer achtereenvolgens bekroond met de score ‘uitmuntend’ maar is het daarnaast ook het snelste mobiele netwerk van Nederland. Prestaties van formaat!

Zelf gebruik maken van dit netwerk?
Dat kan! Je kunt altijd een van mijn maandelijks opzegbare Sim Only proberen. Zo kan jij ook genieten van de kwaliteit van mijn netwerk. Stel zelf een Sim Only abonnement samen en kijk welk abonnement het beste bij je past. Heb je liever een abonnement met telefoon? Neem dan eens een kijkje naar mijn toestellen.

Wat doe jij vaak met je telefoon? Hoe gebruik jij mijn netwerk? Laat het mij hieronder weten. Veel plezier op het beste netwerk van Nederland!

0 reacties

Geen reactie

Reageer