Beantwoord

Aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen, wat nu?

• 17 januari 2018
  • 1 reactie
  • 76 keer bekeken

Mijn simkaartnummer: 8931162112901807318 wordt iedere keer afgewezen - gelet op de 893116 zou het toch van t mobile moeten komen . Ik heb al jaren een abonnement bij Ben en weet niet waar ik verder aan moet vragen. Heb nu een dubbel abonnement en dus een dubbele factuur per abuis. Duurt al veel te lang
icon

Beste antwoord door Angelique 18 januari 2018, 08:19

Hoi Marco, uit jouw bericht begrijp ik dat het niet helemaal goed gaat met nummerbehoud en het opgegeven simkaartnummer, klopt dit? Wat je het beste kunt doen in dit geval lees je door hier te klikken. In het topic staat beschreven hoe jij het juiste simkaartnummer kunt doorgeven. Heb je toch nog vragen? Stel ze dan via het topic zodat ik je verder kan infomeren.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Marco, uit jouw bericht begrijp ik dat het niet helemaal goed gaat met nummerbehoud en het opgegeven simkaartnummer, klopt dit? Wat je het beste kunt doen in dit geval lees je door hier te klikken. In het topic staat beschreven hoe jij het juiste simkaartnummer kunt doorgeven. Heb je toch nog vragen? Stel ze dan via het topic zodat ik je verder kan infomeren.