Abonnement eerder in laten gaan

• 18 januari 2018
  • 6 reacties
  • 334 keer bekeken

Hoi,
Ik heb ervoor gekozen om over te stappen naar Ben en heb daarvoor een nieuwe simkaart met nummerbehoud aangevraagd. Het nummerbehoud is al goedgekeurd en ik heb de simkaart al binnen. Ik heb er alleen voor gekozen om mijn abonnement pas later te laten ingaan, maar dat vind ik nu toch niet zo handig. Is het mogelijk om de simkaart toch al eerder in gebruik te nemen?

6 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Myrthe, gezellig dat je voor een blauw abonnement hebt gekozen en binnenkort gebruik mag gaan maken van je eigen nummer bij ons! 😃 Uit jouw berichtje begrijp ik dat je haast niet meer kunt wachten en liever vandaag dan morgen je abonnement al in gebruik wilt nemen, begrijpelijk!

In je bericht geef je aan dat je ervoor het gekozen je abonnement pas later in te laten gaan. Zou je mij hier iets meer informatie over kunnen geven? Hoe komt het dat je hiervoor hebt gekozen? Zou je mij ook kunnen informeren tot wanneer jouw huidige abonnement loopt bij de provider waar je nu zit? Of maak je gebruik van een prepaidkaart?
Hoi Angelique,
Ik heb nu een prepaidkaart. Het probleem is dat ik een nieuwe telefoon heb gekocht waar mijn oude simkaart niet in past. Ik ging hier niet van uit en daarom heb ik mijn abonnement pas later in laten gaan. Maar ik wil nu dus eigenlijk mijn nieuwe simkaart al in gebruik nemen zodat ik mijn telefoon kan gebruiken.
Reputatie 6
Badge +8
Begrijpelijk, Myrthe! Ik kan eens kijken of ik het verzoek om jouw nummer over te nemen kan versnellen zodat jij zo snel mogelijk je abonnement in gebruik kunt nemen. Om te zien of dit lukt heb ik een aantal gegevens van jou nodig. Wil je een privébericht sturen naar het moderator account met jouw mobiele nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en ordernummer die begint met 33?
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor het sturen van de gevraagde gegevens, Myrthe. Ik heb eens gekeken en ik kan een verzoek indienen om jouw eigen nummer binnen twee werkdagen over te nemen, hiermee komt wel het goedgekeurde verzoek te vervallen. Laat je mij weten of je hiermee akkoord gaat?
Hoi Angelique,

Is helemaal goed, fijn dat het zo geregeld kan worden!

Myrthe
Reputatie 6
Badge +8
Heel erg graag gedaan, Myrthe. De aanvraag heb ik zojuist opnieuw ingediend. Binnen enkele uren zouden wij een reactie moeten ontvangen over het ingediende verzoek. Hopelijk een goedkeuring 😃

Reageer