Beantwoord

Datum nummerbehoud laat

• 18 september 2018
  • 1 reactie
  • 76 keer bekeken

Ik ben overgestapt en heb nummerbehoud aan gevraagd. Nu zal mijn abonnement bij mijn oude provider aflopen op de 18e en zag ik dat het nummer pas overgezet wordt op de 27e, terwijl ik dat niet heb aangegeven. Heb ik nu geen nummer in die tussen periode? Want de einddatum van mijn oude abonnement is de 18e.
icon

Beste antwoord door Jill 19 september 2018, 09:11

Hi Anna, superleuk dat je voor ons hebt gekozen! Wij laten je natuurlijk niet zonder telefoonnummer zitten. De datum die je hebt doorgekregen is de datum waarop wij het telefoonnummer mogen overnemen van jouw huidige provider. Tot deze datum kun je gewoon gebruik blijven maken van de simkaart van jouw huidige provider. Ik wens je alvast veel plezier met het Ben abonnement.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Anna, superleuk dat je voor ons hebt gekozen! Wij laten je natuurlijk niet zonder telefoonnummer zitten. De datum die je hebt doorgekregen is de datum waarop wij het telefoonnummer mogen overnemen van jouw huidige provider. Tot deze datum kun je gewoon gebruik blijven maken van de simkaart van jouw huidige provider. Ik wens je alvast veel plezier met het Ben abonnement.

Reageer