Beantwoord

Foutmelding verificatiecode

  • 25 juni 2018
  • 3 reacties
  • 172 keer bekeken

Ben bezig met een overgang van Telfort naar Ben.
Voor nummerbehoud wordt gevraagd om het invoeren van een verificatiecode.
Echter blijft de site maar terugkomen met een foutmelding.
Hoe nu verder??
icon

Beste antwoord door Jill 26 juni 2018, 12:06

Hi Florence, superleuk dat je een abonnement bij ons hebt afgesloten. Ik kan het verzoek voor je in orde maken als je mij het klantnummer stuurt van jouw huidige provider.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Florence, superleuk dat je een abonnement bij ons hebt afgesloten. Ik kan het verzoek voor je in orde maken als je mij het klantnummer stuurt van jouw huidige provider.
Hoi Jill,
Heel fijn dat je het wil oplossen!!
Mijn klantnummer bij Telfort is 2946271.

Groetjes,
Florence
Reputatie 5
Badge +7
Dankjewel! Ik heb het verzoek opnieuw naar jouw huidige provider verzonden. Je krijgt binnen 5 werkdagen een terugkoppeling via de e-mail.

Reageer