Geen email voor nummerbehoud ontvangen

• 22 mei 2018
  • 9 reacties
  • 74 keer bekeken

• Ben op dreef
  • 5 reacties
Ik heb vorige week een nieuw abonnement afgesloten. Hierbij heb ik aangegeven dat ik mijn oude telefoonnummer wil behouden, hier zou ik een email over krijgen. deze heb ik niet gekregen. inmiddels is mijn oude abonnement ook gestopt, waardoor ik dus helemaal niet bereikbaar ben(kan niet gebeld, gesmst worden)

9 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen LALA wat gezellig dat je hebt besloten om over te komen naar Ben 😃 Nu nog zorgen dat jij ook alle informatie ontvangt. Ik wil je als tip meegeven om no-reply@ben.nl en no_reply@ben.nl toe te voegen aan jouw email contacten. Zo weet je zeker dat al onze email altijd in jouw post vak in terecht komen en niet per ongeluk in een spam of reclame box worden gefilterd.

Ik zoek graag voor je uit hoe het ervoor staat, hier heb ik wel wat gegevens voor nodig. Kun jij naar dit account een privébericht sturen met daarin je ordernummer (33...), geboortedatum en postcode + huisnummer?

Daarnaast wil je aanraden om even contact op te nemen met je huidige aanbieder, als jouw telefoonnummer namelijk niet actief is kunnen wij deze niet overnemen. Vandaar dat wij tijdens het bestellen aangeven dat jij niet zelf hebt abonnement moet opzeggen, dit doen wij namelijk voor je 😉

Reputatie 7
Badge +7
Bedankt voor het sturen van je gegevens LaLa, heb jij voor mij het ordernummer dat begint met 33? Ook mis ik nog jouw huisnummer. Als jouw nummer op dit moment niet meer actief is bij T-Mobile kunnen wij nummerbehoud niet voor je in orde brengen. Een telefoonnummer wat niet actief is kan namelijk niet worden geporteerd.

Je kunt in dit geval 2 dingen doen, jij kunt aan T-Mobile vragen om je nummer te heractiveren, zodra dat is gebeurd kunnen wij opnieuw nummerbehoud aanvragen en dit voor je in orde brengen. Of je kunt er voor kiezen om het (tijdelijke) telefoonnummer op de Ben simkaart in gebruik te nemen. Deze zal ik dan voor je activeren in het systeem.
Dankjewel voor je bericht!
[edit]

Ik ga proberen om T-Mobile mijn nummer te heractiveren!
Beste, mijn nummer is heractiveert door T-Mobile!
Reputatie 7
Badge +7
Yes dankjewel! Top dat T-Mobile jouw nummer zo snel heeft kunnen heractiveren 😃 Ik heb zojuist het nieuwe verzoek voor nummerbehoud bij hun ingediend. Zodra we een terugkoppeling ontvangen zul jij hierover per email worden geïnformeerd.
Heel erg fijn, dank je wel!
Beste Rox, wanneer denk je dat ik een e-mail zal ontvangen? Het niet bereikbaar zijn duurt nu wel lang..
Reputatie 6
Badge +8
Goed nieuws, LALA! Heb je de mail van ons al gfelezen die wij hebben verzonden op 24 mei? Hierin staat meer informatie over wanneer wij jouw nummer mogen overnemen van T-Mobile!
Hoi angélique, ik krijg een melding: simkaart niet geprovisioneerd. Heb jij een idee wat ik moet doen?

Reageer