Beantwoord

Geen service na overstap met nummerbehoud

• 6 maart 2018
  • 9 reacties
  • 279 keer bekeken

Beste ben,

Op 27 maart is oude simkaart van Vodafone over gegaan naar mijn Ben simkaart. Ik was op vakantie dus heb pas zondag mijn nieuwe simkaart in mijn telefoon kunnen doen. Ik wilde het stappenplan volgen met activeren simkaart, alleen op de de pagina staat dat er geen simkaart is om te activeren. Kunnen jullie mij meer vertellen wat ik kan doen? Kan namelijk niet de klantenservice bellen.

Groet Lizet
icon

Beste antwoord door Rox 6 maart 2018, 09:14

Aaaah dat verklaard waarom jij niet verbonden bent met het netwerk, Lizet! Jij hebt van het verkooppunt niet de juiste simkaart ontvangen. Het lastige is dat ik simkaart die bij een hele nieuwe bestelling horen niet handmatig kan activeren, omdat dit automatische activatie simkaarten zijn. Dus ik heb direct een vervangende simkaart voor je op de post gedaan die handmatig geactiveerd kan worden. Deze ontvang je per post, je hoeft hier niet voor thuis te blijven hij valt gewoon bij je op de mat. Het activeren van deze simkaart kan via jouw persoonlijke IkBen pagina en via hier als jij, als je de simkaart hebt ontvangen, het simkaart nummer aan mij doorgeeft.

Om je tegemoet te komen in het ongemak zal ik de dagen dat jij geen gebruik hebt kunnen maken van jouw Ben abonnement aan je vergoeden, dat is wel zo netjes natuurlijk 😉
Bekijk origineel

9 reacties

Excuus ik bedoel 27februari!
Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Lizet! Wat tof om te lezen dat jij hebt besloten om gezellig over te komen naar Ben 😃 Nu alleen nog zorgen dat jij ook daadwerkelijk aan de slag kunt gaan met je abonnement. Jouw simkaart is automatisch geactiveerd toen jouw nummerbehoud heeft plaatsgevonden. Op de 27e van februari 😉 Het enige wat jij dus zou hoeven doen is je simkaart in je toestel te plaatsen.

Mocht jij je simkaart in je telefoon hebben gestopt maar geen netwerk hebben dan wil ik graag controleren of jij van het externe verkooppunt wel de juiste simkaart hebt ontvangen. Zou jij op je simkaart, of op het pasje waar jij je simkaart hebt uitgedrukt, willen controleren of het ICC nummer [edit] is?
Nee het is een andere !
Zal ik het juiste ICC even sturen ?
Reputatie 7
Badge +7
Aaaah dat verklaard waarom jij niet verbonden bent met het netwerk, Lizet! Jij hebt van het verkooppunt niet de juiste simkaart ontvangen. Het lastige is dat ik simkaart die bij een hele nieuwe bestelling horen niet handmatig kan activeren, omdat dit automatische activatie simkaarten zijn. Dus ik heb direct een vervangende simkaart voor je op de post gedaan die handmatig geactiveerd kan worden. Deze ontvang je per post, je hoeft hier niet voor thuis te blijven hij valt gewoon bij je op de mat. Het activeren van deze simkaart kan via jouw persoonlijke IkBen pagina en via hier als jij, als je de simkaart hebt ontvangen, het simkaart nummer aan mij doorgeeft.

Om je tegemoet te komen in het ongemak zal ik de dagen dat jij geen gebruik hebt kunnen maken van jouw Ben abonnement aan je vergoeden, dat is wel zo netjes natuurlijk 😉
Heel erg bedankt voor de service ! Zo gauw ik hem ontvang zal ik het doorgeven.
Reputatie 7
Badge +7
Heel erg graag gedaan Lizet #Benervoorjou 😃 Je bent een topper!
Hallo Rox,

Ik heb mijn simkaart geactiveerd, de nieuwe ICC is: [edit]

Wat moet ik met de simkaart doen die verkeerd was?

Groet Lizet
Reputatie 6
Badge +8
Fijn dat de nieuwe simkaart inmiddels is geactiveerd, Lizet. Mijn collega Rox is fijn aan het genieten van een weekendje vrij, maar ik zal het aan haar doorgeven! In het systeem zie ik terug dat het ook is gelukt om gebruik te maken van de simkaart, klopt dit? 😃 De oude simkaart mag je vernietigen. Een schaar zetten in de simkaart is voldoende.

Ik wens je een heel fijn weekend toe!

Reageer