Beste ben,
Op 27 maart is oude simkaart van Vodafone over gegaan naar mijn Ben simkaart. Ik was op vakantie dus heb pas zondag mijn nieuwe simkaart in mijn telefoon kunnen doen. Ik wilde het stappenplan volgen met activeren simkaart, alleen op de de pagina staat dat er geen simkaart is om te activeren. Kunnen jullie mij meer vertellen wat ik kan doen? Kan namelijk niet de klantenservice bellen.
Groet Lizet
icon
Beste antwoord door Rox 6 maart 2018, 09:14
Aaaah dat verklaard waarom jij niet verbonden bent met het netwerk, Lizet! Jij hebt van het verkooppunt niet de juiste simkaart ontvangen. Het lastige is dat ik simkaart die bij een hele nieuwe bestelling horen niet handmatig kan activeren, omdat dit automatische activatie simkaarten zijn. Dus ik heb direct een vervangende simkaart voor je op de post gedaan die handmatig geactiveerd kan worden. Deze ontvang je per post, je hoeft hier niet voor thuis te blijven hij valt gewoon bij je op de mat. Het activeren van deze simkaart kan via jouw persoonlijke IkBen pagina en via hier als jij, als je de simkaart hebt ontvangen, het simkaart nummer aan mij doorgeeft.
Om je tegemoet te komen in het ongemak zal ik de dagen dat jij geen gebruik hebt kunnen maken van jouw Ben abonnement aan je vergoeden, dat is wel zo netjes natuurlijk 😉
Bekijk origineel