Beantwoord

Geen simkaart ontvangen.

  • 25 September 2019
  • 3 reacties
  • 384 keer bekeken

Beste meneer/mevrouw,

Op 31-08-2019 heb ik een overstap van mijn huidige provider naar Ben gemaakt (met nummerbehoud!). Op 02-09 is deze geaccepteerd waarna er een nieuwe simkaart naar mij verzonden zou worden. Tot op heden heb ik helaas geen post en dus ook geen nieuwe simkaart ontvangen. Op 03-10 gaat het abonnement in, dus wil ik graag een Ben simkaart ontvangen hebben. Hoe kan dit opgelost worden?

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,
Eline
icon

Beste antwoord door Merve 30 September 2019, 10:03

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hoi Eline! Zonder een simkaart van Ben kun je natuurlijk ook niet veel. Ik kon geen nieuwe simkaart voor je bestellen omdat het abonnement nog niet actief was. Dus ik heb jouw tijdelijke nummer geactiveerd en een nieuwe simkaart voor je besteld. Verder heb ik ook 3 dagen voor je vergoed omdat je er wellicht tot 3 oktober geen gebruik van zult maken. Ik hoop dat je hiermee verder kunt. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, hoor ik dat graag.
Hallo Merve,

Bedankt voor je bericht! Ik hen geen tijdelijke nummer, maar neem mijn 06-nummer mee van mijn huidige provider naar Ben. Zorgt dat nog voor problemen?

Omdat ik op Ben nergens mijn adres kan controleren, wil ik graag checken of het adres goed bij jullie in het systeem staat. Op welke manier kan dat gedaan worden, want ik wil via deze weg mijn adres niet doorgeven.

Groet,
Eline
Reputatie 5
Badge +6
Je tijdelijke nummer zal vermeld staan op de simkaart van Ben die je nog zult ontvangen. Het nummerbehoud gaat uiteraard nog steeds door en zal op 3 oktober worden overgezet. Stuur mij gerust een privébericht met jouw adres dan kijk ik het voor je na.

Reageer