Beantwoord

Ingangsdatum abonnement

• 19 juni 2018
  • 1 reactie
  • 741 keer bekeken

Hi, ik heb zojuist een sim only abonnement afgesloten/besteld (incl nummerbehoud) in de veronderstelling dat ik de ingangsdatum van het abonnement later in het bestelproces nog kan aangeven. Dit is niet het geval. Eenmaal besteld lijkt de ingangsdatum per direct, terwijl ik het abonnement pas later (namelijk pas per september, het is nu juni) wil laten ingaan. Mijn werkgever betaalt tm augustus namelijk nog mijn huidige abonnement. Kan ik de ingangsdatum nog veranderen? Zo niet, dan denk ik dat ik mijn abonnement weer ga opzeggen binnen de 14 dagen bedenktijd. Mvg, Flip
icon

Beste antwoord door Wietske 19 juni 2018, 17:20

Hoi flipvdkraan,

Wat onwijs leuk dat je voor ons hebt gekozen als nieuwe provider! Ik zie inderdaad dat je bij de bestelling hebt aangegeven dat je je nummer wilt meenemen naar ons toe. Zodra je je simkaart van ons hebt ontvangen zullen we een verzoek tot nummerovername gaan indienen bij je huidige provider. Na de goedkeuring van de aanvraag ontvang je van ons een e-mail waarbij je zelf een datum voor nummerovername kunt inplannen. De mogelijke data liggen tussen 30 dagen en 120 dagen in de toekomst. Houd er alleen wel rekening mee dat het Ben abonnement binnen 60 dagen na bestelling ingaat. Nummerbehoud kan dus wel over 120 dagen worden ingepland.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi flipvdkraan,

Wat onwijs leuk dat je voor ons hebt gekozen als nieuwe provider! Ik zie inderdaad dat je bij de bestelling hebt aangegeven dat je je nummer wilt meenemen naar ons toe. Zodra je je simkaart van ons hebt ontvangen zullen we een verzoek tot nummerovername gaan indienen bij je huidige provider. Na de goedkeuring van de aanvraag ontvang je van ons een e-mail waarbij je zelf een datum voor nummerovername kunt inplannen. De mogelijke data liggen tussen 30 dagen en 120 dagen in de toekomst. Houd er alleen wel rekening mee dat het Ben abonnement binnen 60 dagen na bestelling ingaat. Nummerbehoud kan dus wel over 120 dagen worden ingepland.

Reageer