Beantwoord

Kan de datum van mijn nummerbehoud vervroegd worden?

• 1 februari 2018
  • 3 reacties
  • 159 keer bekeken

Beste Ben,

Sinds kort heb ik de simkaart van Ben in mijn telefoon geplaatst. Ik dacht dat ik via de Ik Ben pagina de status kon bekijken van mijn abonnement maar ik kom er niet in omdat de pagina te druk is of zoiets. Wanneer is deze pagina weer beschikbaar?
Mijn abonnement gaat in op 21-02-18, kan ik dit vervroegen? Bij Vodafone heb ik namelijk zelf mijn abonnement stopgezet omdat ik toen nog 2 weken opzegtermijn had en ik hier anders 2 jaar aan vast zat.
Ik heb geprobeerd via klantenservice 1200 te bellen maar toen kreeg ik uiteindelijk Vodafone aan de lijn...
Alvast bedank! Mijn ordernummer is : 333850931
icon

Beste antwoord door Rox 1 februari 2018, 11:55

Hoi isiskorver888! Wat tof dat jij hebt besloten om gezellig over te komen naar Ben! 😃 Op dit moment is het voor jou niet mogelijk om in te loggen op IkBen als gevolg van deze storing. Sorry!

Om meteen met de deur in huis te vallen wil ik je met klem adviseren om de opzegging bij Vodafone ongedaan te maken, anders kunnen wij jouw telefoonnummer niet overnemen namelijk. In het geval van nummerbehoud zegt de nieuwe provider ( in dit geval Ben dus :)) het abonnement voor je op. Als jij zelf al een opzegging hebt gedaan bij je huidige aanbieder kan het nummer niet worden overgenomen en raak je deze kwijt. Ik kan me goed voorstellen dat je daar absoluut niet op zit te wachten 😉

Ik gok dat jij 1200 hebt gebeld met jouw Vodafone simkaart, als jij 1200 belt wordt jij namelijk altijd doorverbonden met de serviceprovider van de simkaart of huis telefoon aansluiting. Geen man over boord want ik help jou via dit kanaal net zo graag verder! Het is voor ons niet mogelijk om de datum voor de omzetting te vervroegen, dit omdat wij verplicht zijn een maand opzegtermijn in acht te nemen. Maar dit maakt voor jouw contractstermijn gelukkig helemaal niks uit. Als jij de opzegging bij Vodafone uit het systeem haalt zorgen wij ervoor dat jij op 21-02 zonder problemen overkomt naar Ben 😃
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi isiskorver888! Wat tof dat jij hebt besloten om gezellig over te komen naar Ben! 😃 Op dit moment is het voor jou niet mogelijk om in te loggen op IkBen als gevolg van deze storing. Sorry!

Om meteen met de deur in huis te vallen wil ik je met klem adviseren om de opzegging bij Vodafone ongedaan te maken, anders kunnen wij jouw telefoonnummer niet overnemen namelijk. In het geval van nummerbehoud zegt de nieuwe provider ( in dit geval Ben dus :)) het abonnement voor je op. Als jij zelf al een opzegging hebt gedaan bij je huidige aanbieder kan het nummer niet worden overgenomen en raak je deze kwijt. Ik kan me goed voorstellen dat je daar absoluut niet op zit te wachten 😉

Ik gok dat jij 1200 hebt gebeld met jouw Vodafone simkaart, als jij 1200 belt wordt jij namelijk altijd doorverbonden met de serviceprovider van de simkaart of huis telefoon aansluiting. Geen man over boord want ik help jou via dit kanaal net zo graag verder! Het is voor ons niet mogelijk om de datum voor de omzetting te vervroegen, dit omdat wij verplicht zijn een maand opzegtermijn in acht te nemen. Maar dit maakt voor jouw contractstermijn gelukkig helemaal niks uit. Als jij de opzegging bij Vodafone uit het systeem haalt zorgen wij ervoor dat jij op 21-02 zonder problemen overkomt naar Ben 😃
Bedankt voor je reactie!
Ik vraag me nu alleen nog wat af. Het abonnement bij Vodafone was net nieuw waardoor ik hem binnen 2 weken heb opgezegd. Als ik nu terug ga naar dat abonnement en hier de komende maand gebruik van maak, zit ik er dan niet twee jaar aan vast? Waardoor ik dubbel ga betalen?

Groetjes,
Isis
Reputatie 6
Badge +8
Oei, dat is een goede vraag Iris. Ik dat geval raad ik je even aan contact op te nemen met Vodafone. Vanuit onze systemen kan ik niet mee kijken naar het abonnement van Vodafone en wat voor contract hier eventueel aan vast zou zitten.

Reageer