Beste Ben,
Sinds kort heb ik een abonnement bij jullie. Die nummer gebruik ik nog op het moment niet omdat ik bij een andere aanbieder een abonnement heb staan. Deze abonnement word niet verlengd waardoor en ik mijn Ben simkaart wil gebruiken. Hierbij is mijn vraag is het mogelijk om mijn oude nummer (andere aanbieder) te verzetten naar mijn Ben abonnement.
icon
Beste antwoord door Angelique 27 december 2017, 11:52
Bedankt voor het versturen van de gevraagde informatie, burakturkyigit. In het privébericht gaf je aan dat het abonnement bij de huidige provider nog loopt tot 22 maart. Jouw huidige provider werkt aan nummerbehoud mee als je contractduur en je opzegtermijn zijn verstreken. Je kunt nummerbehoud aanvragen vanaf maximaal 60 dagen voor het einde van je contractduur bij je huidige aanbieder. Heel graag had ik een verzoek voor je ingediend, alleen vrees ik dat het nog heel even wachten is voordat wij een verzoek kunnen versturen naar jouw huidige provider omdat wij het abonnement nog niet kunnen overnemen.
Wil je tussen eind januari/februari opnieuw contact opnemen? Op dat moment kan ik een nieuwe aanvraag voor je indienen bij de huidige provider.
Bekijk origineel