Beantwoord

Kan ik achteraf nog nummerbehoud aanvragen?

• 21 december 2017
  • 4 reacties
  • 590 keer bekeken

Beste Ben,

Sinds kort heb ik een abonnement bij jullie. Die nummer gebruik ik nog op het moment niet omdat ik bij een andere aanbieder een abonnement heb staan. Deze abonnement word niet verlengd waardoor en ik mijn Ben simkaart wil gebruiken. Hierbij is mijn vraag is het mogelijk om mijn oude nummer (andere aanbieder) te verzetten naar mijn Ben abonnement.
icon

Beste antwoord door Angelique 27 december 2017, 11:52

Bedankt voor het versturen van de gevraagde informatie, burakturkyigit. In het privébericht gaf je aan dat het abonnement bij de huidige provider nog loopt tot 22 maart. Jouw huidige provider werkt aan nummerbehoud mee als je contractduur en je opzegtermijn zijn verstreken. Je kunt nummerbehoud aanvragen vanaf maximaal 60 dagen voor het einde van je contractduur bij je huidige aanbieder. Heel graag had ik een verzoek voor je ingediend, alleen vrees ik dat het nog heel even wachten is voordat wij een verzoek kunnen versturen naar jouw huidige provider omdat wij het abonnement nog niet kunnen overnemen.

Wil je tussen eind januari/februari opnieuw contact opnemen? Op dat moment kan ik een nieuwe aanvraag voor je indienen bij de huidige provider.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi burakturkyigit! Wat tof dat je hebt besloten om gezellig over te komen naar Ben 😃 Ik dien graag een verzoek tot nummerbehoud voor je in zodat jij je huidige telefoonnummer kunt gaan gebruik op jouw Ben abonnement. Om dit te kunnen doen heb ik wel wat gegevens van je nodig. Kun jij naar dit account een privébericht sturen met daarin het telefoonnummer dat jij wil behouden, het simkaartnummer (ICCID) van de simkaart en bij welke provider het telefoonnummer op dit moment actief is.

Zodra ik het nummerbehoud verzoek indien regelen wij de rest voor je, wij zullen ook het abonnement bij de huidige provider voor jou opzeggen!
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor het versturen van de gevraagde informatie, burakturkyigit. In het privébericht gaf je aan dat het abonnement bij de huidige provider nog loopt tot 22 maart. Jouw huidige provider werkt aan nummerbehoud mee als je contractduur en je opzegtermijn zijn verstreken. Je kunt nummerbehoud aanvragen vanaf maximaal 60 dagen voor het einde van je contractduur bij je huidige aanbieder. Heel graag had ik een verzoek voor je ingediend, alleen vrees ik dat het nog heel even wachten is voordat wij een verzoek kunnen versturen naar jouw huidige provider omdat wij het abonnement nog niet kunnen overnemen.

Wil je tussen eind januari/februari opnieuw contact opnemen? Op dat moment kan ik een nieuwe aanvraag voor je indienen bij de huidige provider.
Beste,

Mij werd er gezegd om eind Januari, begin Februari contact op te nemen voor een aanvraag. Ik wil u hierop herrineren.

Bedankt

Groetjes
Reputatie 7
Badge +7
Yes, je bent een topper! Ik heb zojuist het verzoek voor je ingediend bij T-Mobile voor je met de gegevens die jij eerder via een privébericht hebt gestuurd. Zodra we een terugkoppeling ontvangen zul jij hierover worden geïnformeerd via de mail 🙂

Reageer