Beantwoord

Kan wel bellen maar niet gebeld worden na nummerbehoud

• 19 januari 2018
  • 1 reactie
  • 205 keer bekeken

Hallo Ben,
Per vandaag overgestapt op ben.
Ik kreeg een mail waarin staat dat het abonnement is ingegaan. Alles lijkt te werken behalve dat ik niet gebeld kan worden. Het lijkt er op dat de beller in mijn oude voicemail uitkomt. Ik begrijp dat dit probleem al eerder bij t-mobile is voorgekomen? Ik heb overigens de telefoon al een keer helemaal uitgeschakeld/ingeschakeld.
Dit heeft het probleem niet opgelost..
Bedankt voor uw hulp.
Vriendelijke groet. Jos
icon

Beste antwoord door Rox 22 januari 2018, 08:33

Ai, dat is natuurlijk geen lekkere binnenkomer bij Ben, Jos! Dit moet zo snel mogelijk opgelost worden zodat jij onbezorgd van jouw Ben abonnement gebruik kunt gaan maken! Mijn advies is om de stappen in dit topic te doorlopen. Mocht naar aanleiding van het doorlopen van de stappen een vraag hebben laat deze dan achter in de reacties.

Heel veel plezier alvast met jouw Ben abonnement!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Ai, dat is natuurlijk geen lekkere binnenkomer bij Ben, Jos! Dit moet zo snel mogelijk opgelost worden zodat jij onbezorgd van jouw Ben abonnement gebruik kunt gaan maken! Mijn advies is om de stappen in dit topic te doorlopen. Mocht naar aanleiding van het doorlopen van de stappen een vraag hebben laat deze dan achter in de reacties.

Heel veel plezier alvast met jouw Ben abonnement!