Mijn Ben abonnement is nog niet van start gegaan

• 16 januari 2018
  • 5 reacties
  • 92 keer bekeken

• Ben op dreef
  • 1 reactie
begin januari abonnement afgesloten met als start datun 15-1-2018 maar zit nog bij kpn

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen N.J, wat tof dat je hebt besloten om gezellig over te komen naar Ben! Ik zoek graag voor je uit waarom jouw telefoonnummer nog niet is overgezet van KPN naar Ben, hier heb ik wel wat gegevens voor nodig. Kun jij naar dit account een privébericht sturen met daarin je ordernummer (33...), geboortedatum en postcode + huisnummer? Dan duik ik het systeem in!
Reputatie 7
Badge +7
Hoi N.J, in plaats van het sturen van een privébericht dat jij je gegevens achtergelaten in een reactie onder een ander topic. Dit stond open en bloot op het forum, ik heb deze reacties verwijderd om jouw privacy te waarborgen. Ik kan op de door jouw opgegeven postcode + huisnummer geen klantkaart terugvinden in het systeem. Zou je mij kunnen laten weten wat het tijdelijke telefoonnummer is dat jij op de Ben simkaart ziet staan? Dan ga ik daarmee zoeken in het systeem!
hoi Rox het is mij niet duidelijk waar ik een prive bericht kan plaatsen
het nummer wat op sim kaart staat is [edit]
gr N.J
Reputatie 6
Badge +8
Hoi N.J. ik leg graag aan je uit waar je ons een privébericht kunt sturen. Door hier te klikken ga je naar onze moderator pagina op het forum. Naast de afbeelding kun je ervoor kiezen een privébericht te sturen

Zou jij de gevraagde gegevens nog kunnen doorsturen? 🙂 Ik wacht je berichtje af.
Reputatie 7
Badge +7
Yes, dankjewel voor het sturen van de gegevens! Ik heb ze luid en duidelijk ontvangen. Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie in het systeem dat het abonnement pas op 19 januari is besteld, dit verklaart waarom ik jou eerder niet kon vinden in het systeem, op dit moment staat het nummerbehoud verzoek nog open bij KPN en wachten wij nog op de goedkeuring van hun. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen van KPN over het nummerbehoud zullen wij jou hier via de email over informeren.

Reageer