Beantwoord

na 2 weken nog steeds geen simkaart ontvangen

  • 17 July 2018
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Hallo,

Begin juni heb ik een abonnement bij Ben aangevraagd. Inmiddels heb ik een tijdelijke simkaart ontvangen (die het nog niet doet) en zou ik binnen 7 dagen mijn definitieve simkaart ontvangen met mijn oude telefoonnummer.

Inmiddels is het 2 weken verder en heb ik nog steeds niets ontvangen. Mijn klantnummer is 1290729, weet iemand hoe lang ik nog moet wachten?

Mvg,
Koen
icon

Beste antwoord door Shanna 18 July 2018, 09:48

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Koen, wat leuk dat je een Ben abonnement hebt aangevraagd! Het is echter niet zo dat je twee simkaarten ontvangt. Op de simkaart waar het tijdelijke nummer op staat, wordt je oude nummer op overgezet als je nummerbehoud hebt aangevraagd. Ik zie echter dat jij dit nog niet hebt gedaan. Je kan dit in orde maken via ben.nl/nummerbehoud 🙂

Reageer