Beantwoord

Netwerk van Ben kan niet geselecteerd worden op nieuwe telefoon met nieuwe SIM

• 28 juni 2018
  • 5 reacties
  • 107 keer bekeken

Ik heb een nieuwe Samsung A8 2018 en een abonnement bij Ben afgesloten met een nieuwe SIM kaart.
Ik heb nummerbehoud aangevraagd.

Zoals velen voor mij heb ik geprobeerd mijn telefoon met Ben aan het werk te krijgen. Ik heb zoveel mogelijk gedaan wat de community voorschrijft. Ik kan de SIM kaart niet in een andere telefoon stoppen om deze daar in te proberen. Kaartje is te klein.

Met het vele aan-uit-resetten 3G-4G-automatisch selecteren ben ik het Ben netwerk in mijn buurt soms in het staatje van beschikbare netwerken. Alleen na het te selecteren, geen soulaas.

Codes selecteren op het keypad werken niet omdat geen netwerk is aangesloten. Wat nu?

Met groet,
Peter Klijn
icon

Beste antwoord door Jill 29 juni 2018, 11:59

Hi Peter, superleuk dat je een abonnement bij ons hebt afgesloten. Ik heb voor je gekeken en zie dat jouw telefoonnummer nog overgezet moet gaan worden. Nummerbehoud is goedgekeurd en klaar om overgezet te gaan worden. Als je wilt kan ik het voor je doen. Je kunt de simkaart dan zo snel mogelijk gaan gebruiken. Je kunt het telefoonnummer ook overzetten door op de knop in de e-mail te drukken die je van ons hebt gekregen.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Peter, superleuk dat je een abonnement bij ons hebt afgesloten. Ik heb voor je gekeken en zie dat jouw telefoonnummer nog overgezet moet gaan worden. Nummerbehoud is goedgekeurd en klaar om overgezet te gaan worden. Als je wilt kan ik het voor je doen. Je kunt de simkaart dan zo snel mogelijk gaan gebruiken. Je kunt het telefoonnummer ook overzetten door op de knop in de e-mail te drukken die je van ons hebt gekregen.
Ik kreeg het bericht, porting not possible, door.

Jill, ik zou het waarderen als jij deze actie voor mij uitvoert.

Met vriendelijke groet,
Peter
Reputatie 5
Badge +7
Natuurlijk, Ik heb het voor je gedaan. Jouw telefoonnummer wordt vandaag overgezet. Je krijgt van ons een e-mail wanneer je de Ben simkaart kunt gaan gebruiken.
Fijn, ik ben aangemeld. Telefoon en internet werken op mijn toestel.
Bedankt voor je medewerking,

Met groet,
Peter
Reputatie 5
Badge +12
Aah dat is heel goed nieuws Peter! Ik zou zeggen, heel veel plezier met jouw Ben abonnement 😃

Reageer