Beantwoord

Nieuwe nummer activeren na annulering nummerbehoud

• 4 september 2018
  • 12 reacties
  • 140 keer bekeken

Heb net een formulier op de site ingevuld om het verzoek tot nummerbehoud te annuleren en het nummer op de geleverde simkaart te activeren. Heb hiervan geen bevestiging gekregen, is het verzoek goed bij jullie aangekomen? Hoe lang duurt het voordat ik gebruik kan maken van het nieuwe nummer?
icon

Beste antwoord door Wietske 4 september 2018, 16:19

Wat leuk dat wij jouw nieuwe provider worden, tino79! Ik zie het contactformulier nog niet terug maar als je dat wil dan kan ik het abonnement direct voor je activeren met het tijdelijke nummer? Je dient dan wel zelf het abonnement bij de huidige provider op te zeggen. Ik zie overigens ook dat het verzoek voor nummerbehoud is goedgekeurd dus je hebt echt de keuze om het abonnement meteen te activeren met jouw eigen telefoonnummer of direct te activeren met het Ben telefoonnummer waarbij nummerbehoud wordt geannuleerd 🙂
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Wat leuk dat wij jouw nieuwe provider worden, tino79! Ik zie het contactformulier nog niet terug maar als je dat wil dan kan ik het abonnement direct voor je activeren met het tijdelijke nummer? Je dient dan wel zelf het abonnement bij de huidige provider op te zeggen. Ik zie overigens ook dat het verzoek voor nummerbehoud is goedgekeurd dus je hebt echt de keuze om het abonnement meteen te activeren met jouw eigen telefoonnummer of direct te activeren met het Ben telefoonnummer waarbij nummerbehoud wordt geannuleerd 🙂
Dan kies ik ervoor om het Ben telefoonnummer te activeren waarbij nummerbehoud wordt geannuleerd. Wil je dit voor mij doen? Alvast bedankt! 🙂
Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen Tino79! Ik heb het nummerbehoudverzoek voor je geannuleerd en de technische afdeling gaat jouw tijdelijke nummer activeren 🙂
Dank je wel, Shanna 🙂
Reputatie 5
Badge +12
Graag gedaan namens mijn collega Shanna! Ik zie dat jouw tijdelijke nummer al is geactiveerd dus je kunt jouw Ben abonnement gaan gebruiken. Heel veel plezier ermee 😃
Dag Wietske, kun jij zien wanneer mijn internetbundel ingaat? Internet doet het weliswaar, maar mijn MBs staan nog op 0
PS volgens de Ben app heb ik nu dus al extra internetkosten gemaakt omdat ik data buiten mijn bundel zou hebben gebruikt.
Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen tino79! Ik zie inderdaad dat jouw internetbundel niet goed is toegevoegd aan jouw abonnement. Ik heb dit dan ook weer doorgegeven aan de technische afdeling zodat zij dit voor jou in orde kunnen maken. Ook heb ik een MB Extra toegevoegd zodat je kan internetten totdat zij het voor jou hebben opgelost. De kosten buiten de bundel heb ik ook voor je vergoed 🙂
Nu blijk ik volgens de app ineens 250MB extra te hebben gekocht? Niet dat ik weet. Snap het niet meer. Maar nog steeds geen databundel volgens abbo
Shanna, vergeet mijn laatste bericht, zie de jouwe nu pas. Sorry
Dankje voor de service.
Reputatie 3
Badge +2
Geen dank!! Als we verder nog iets voor je kunnen betekenen, laat het ons dan weten 🙂

Reageer