Beantwoord

Nog steeds geen nummerbehoud

• 15 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 87 keer bekeken

ben half augustus bij aankoop nieuwe telefoon overgestapt van Vodafone naar Ben. Nog steeds is oude nummer niet overgezet en bij plaatsing simkaart wordt een nieuw telefoonnummer ingesteld.
Wil nu eindelijk wel eens weten wanneer ik mijn oude nummer in mijn nieuwe telefoon kan gebruiken.
mijn oude nummer is 010-[Edit: telefoonnummer verwijderd].
Het nieuwe - dat ik dus NIET wil gebruiken - is [Edit: telefoonnummer verwijderd].
icon

Beste antwoord door Wietske 15 oktober 2018, 14:39

Goed dat je hierover contact met ons opneemt jrjadema! Ik ben voor je gaan kijken wat de reden is dat je nog niet kunt bellen met jouw eigen telefoonnummer en zie dat dit komt doordat nummerbehoud is blijven hangen. Ik zie dat hiervan op 10 oktober een melding is gemaakt richting de juiste afdeling naar aanleiding van jouw telefonische contact. Zij zijn dit voor je aan het oplossen zodat je alsnog zo snel mogelijk bereikbaar bent op jouw eigen telefoonnummer. Wanneer dit het geval is dan ontvang je van ons een e-mailbevestiging. De reden waarom je een ander telefoonnummer ziet wanneer je nu belt is omdat het abonnement actief is geworden met het tijdelijke nummer.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Goed dat je hierover contact met ons opneemt jrjadema! Ik ben voor je gaan kijken wat de reden is dat je nog niet kunt bellen met jouw eigen telefoonnummer en zie dat dit komt doordat nummerbehoud is blijven hangen. Ik zie dat hiervan op 10 oktober een melding is gemaakt richting de juiste afdeling naar aanleiding van jouw telefonische contact. Zij zijn dit voor je aan het oplossen zodat je alsnog zo snel mogelijk bereikbaar bent op jouw eigen telefoonnummer. Wanneer dit het geval is dan ontvang je van ons een e-mailbevestiging. De reden waarom je een ander telefoonnummer ziet wanneer je nu belt is omdat het abonnement actief is geworden met het tijdelijke nummer.
Dankjewel Wietske, wacht ik nog even de email af.
Reputatie 5
Badge +12
Geen probleem! Ik wens je voor nu een fijne dag toe.

Reageer