Beantwoord

Nummer nog niet overgezet na goedgekeurde datum?

• 11 juni 2018
  • 9 reacties
  • 124 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een mail ontvangen dat ik vanaf vandaag het Ben abonnement kan gebruiken. En dat Vodafone toestemming heeft verleend voor nummerbehoud. Dus zojuist de SIM kaart in de telefoon gestopt.. Echter nu heb ik een ander nummer?
icon

Beste antwoord door Jill 12 juni 2018, 10:10

Hallo,

Ik heb een mail ontvangen dat ik vanaf vandaag het Ben abonnement kan gebruiken. En dat Vodafone toestemming heeft verleend voor nummerbehoud. Dus zojuist de SIM kaart in de telefoon gestopt.. Echter nu heb ik een ander nummer?

Hi Aharmsel1973, wat onwijs leuk dat je een abonnement bij ons hebt afgesloten. Ik heb voor je gekeken en zie dat jouw nummer volledig is overgenomen. Zou je nog een keer willen proberen jouw telefoon helemaal uit/aan te zetten? Ik hoor graag of je daarna wel helemaal bereikbaar ben op jouw eigen telefoonnummer via de Ben simkaart.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hi Ahramsel1973,

Heb jij nadat je de mail hebt ontvangen je telefoon opnieuw opgestart?
Hoi,
Ja dat heb ik gedaan.
Ik heb op 11 mei een mail van jullie gekregen dat Vodafone het nummerbehoud goedgekeurd heeft. Met als datum 11 juni. Vannacht een mail gekregen van jullie dat mijn Ben abonnement geactiveerd is. Dus tel uitgeschakeld en de nieuwe simkaart erin en geactiveerd. Maar ik heb nu een ander nummer en dat wil ik niet.
En Vodafone abonnement liep tm 10 juni en die doet het nog? Geen zin in twee abonnementen met dubbele kosten.
Groetjes
Reputatie 5
Badge +1
Hi,

Allereerst is het goed om te weten: ik ben geen medewerker van Ben, maar een medeklant 😉 ik kan dus niet in de systemen kijken etc.

Nu kan het zo zijn dat er een aantal dingen mis zijn gegaan, dat zou een medewerker van Ben wel moeten controleren. Maar het kan ook zo zijn dat nummerbehoud net ietsjes langer nodig had dan normaal.

Daarom raad ik je aan strakjes als je wakker word je telefoon opnieuw aan en uit te doen en dan te contoleren of je gebruik kan maken van je vertrouwde nummer!

Laat je ons weten?
Ow haha oeps!
Bedankt voor je reacties!
Ga ik doen..en anders bel ik.
Ik dacht dat Ben ook op andere manieren te bereiken zou zijn dan alleen telefonisch tm 17.00 uur ;-)

Groetjesss
Reputatie 5
Badge +7
Hallo,

Hi Aharmsel1973, wat onwijs leuk dat je een abonnement bij ons hebt afgesloten. Ik heb voor je gekeken en zie dat jouw nummer volledig is overgenomen. Zou je nog een keer willen proberen jouw telefoon helemaal uit/aan te zetten? Ik hoor graag of je daarna wel helemaal bereikbaar ben op jouw eigen telefoonnummer via de Ben simkaart.
Reputatie 5
Badge +1
Ow haha oeps!
Ik dacht dat Ben ook op andere manieren te bereiken zou zijn dan alleen telefonisch tm 17.00 uur ;-)

Groetjesss

Hey!

Ben is zeker ook via hier bereikbaar, alleen zijn de moderators niet 24/7 online. Haha!
Hoi Jill,

Bedankt voor je reactie en het uitzoeken!
Yes! Nu werkt mijn juiste nummer wel!
Ik kreeg ook vanmorgen pas een afmelding van Vodafone. Dus een dag later.
Terwijl beiden eerder per mail op 11 juni hadden vermeld.
Maakt niet uit. Ik Ben bereikbaar en Ben tevreden.

Groetjes
Reputatie 5
Badge +7
Ah in ieder geval super fijn dat je bereikbaar bent! Heel veel plezier met het Ben abonnement. Mocht er iets zijn dan mag je altijd een bericht sturen.

Ow haha oeps!

Groetjesss
Hey!

Ben is zeker ook via hier bereikbaar, alleen zijn de moderators niet 24/7 online. Haha!

Weer wat geleerd 😉 Thanx!

Reageer