Beantwoord

Nummer overzetten

• 31 juli 2018
  • 5 reacties
  • 35 keer bekeken

Hoi,
ik zou graag mijn nummer overzetten maar ik heb bij nummerbehoud als datum 8 augustus ingevuld en ik heb een brief gekregen dan het pas kan op 13 augustus. Nu heb ik ook een mail gekregen dat je ook kan overzetten op dag 1, dit heb ik geprobeerd maar er gebeurt helemaal niks. Kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Jill 1 augustus 2018, 10:21

Hi Janinevandenberg, wat leuk dat je voor ons gekozen hebt! Ik zie hier inderdaad dat jouw telefoonnummer de 29 ste al overgezet had moeten worden. Ik ga dit voor je oplossen, ik heb wel een beetje hulp nodig. Zou je mij het klantnummer van jouw huidige provider kunnen sturen?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Janinevandenberg, wat leuk dat je voor ons gekozen hebt! Ik zie hier inderdaad dat jouw telefoonnummer de 29 ste al overgezet had moeten worden. Ik ga dit voor je oplossen, ik heb wel een beetje hulp nodig. Zou je mij het klantnummer van jouw huidige provider kunnen sturen?
Hoi Jill,

bedankt voor je reactie, ik denk dat mijn klantnummer 2064261 is. Ik hoop dat je hier iets mee kan.

groetjes,
Janine
Reputatie 5
Badge +7
Dankjewel Janine, ik zie dat jouw telefoonnummer nu is overgezet. Zou je eens willen testen of de Bensimkaart werkt?
Jaa hij doet het🎉, bedankt voor de hulp!
Reputatie 5
Badge +7
Jeeeejjjj!!! helemaal super! Heel graag gedaan en heel veel plezier met het abonnement.

Reageer