Nummerbehoud

  • 26 januari 2018
  • 12 reacties
  • 272 keer bekeken

Ik ben er nog steeds via welke provider ik mijn nummerbehoud aan kan vragen , ik heb mijn abonnement al zo lang bij Ben dat ik het niet kan achterhalen . Is het niet door jullie te zien?
Ik heb wel in mijn instellingen op de APN`s gezien dat er staat smartsites T-Mobile . echter via T-Mobile is het al eerder afgewezen?
Wil wel graag een keer duidelijkheid , al veel te lang nu een dubbel abonnement terwijl ik al direct een nieuw abonnement bij Ben heb aangevraagd met nummerbehoud . Het kan toch niet bestaan dat dit niet te achterhalen is . of via de telefoon of via jullie????

12 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Krijg je factuur van Ben of T-Mobile?
Van wie je de factuur voor je abbo stuurt is je provider. Daar moet je dan ook zijn! Kwestie van even bellen met Ben of T-Mobile, lijkt me!

Fijn weekend, groet Richard.
Reputatie 6
Badge +3
Staat het trouwens niet op je simkaart als je hem uit je telefoon haalt.
Groet Richard.
Reputatie 6
Badge +3
Je kan ook 1200 bellen als het een ben sim is dan zal dit nummer werken!

Groet Richard.
Als ik 1200 bel krijg ik idd gewoon Ben maar ik heb al meerdere keren gebeld met Ben en ook daar een nieuw toestel besteld terwijl ik al een abonnement had. Zij verwijzen me iedere keer door. Vreemd hoor zo ben ik meer dan een hal jaar bezig en betaal dubbele kosten. Knap waardeloos wel.... Ga maandag wel bellen maar ben zeer zeer verbaasd over jullie werkmethode!
Reputatie 6
Badge +3
Als ik 1200 bel krijg ik idd gewoon Ben maar ik heb al meerdere keren gebeld met Ben en ook daar een nieuw toestel besteld terwijl ik al een abonnement had. Zij verwijzen me iedere keer door. Vreemd hoor zo ben ik meer dan een hal jaar bezig en betaal dubbele kosten. Knap waardeloos wel.... Ga maandag wel bellen maar ben zeer zeer verbaasd over jullie werkmethode!

Dan moet her dus wel een BEN simkaart zijn volgens mij!

Succes maandag.

Groet Richard
En dit hebben jullie vorige keer geantwoord , begrijp jij het nog??

Goedemorgen Marco Heijstek, dit simkaartnummer is niet bekend bij ons in het systeem zie ik! Voor het actieve Ben telefoonnummer eindigt het simkaartnummer op 798.
Reputatie 6
Badge +3
En dit hebben jullie vorige keer geantwoord , begrijp jij het nog??

Goedemorgen Marco Heijstek, dit simkaartnummer is niet bekend bij ons in het systeem zie ik! Voor het actieve Ben telefoonnummer eindigt het simkaartnummer op 798.


Dank weet ik het ook niet meer. Wel vreemd dat je het servicenummer kan bellen!
Reputatie 6
Badge +8
Ik ben er nog steeds via welke provider ik mijn nummerbehoud aan kan vragen , ik heb mijn abonnement al zo lang bij Ben dat ik het niet kan achterhalen . Is het niet door jullie te zien?
Ik heb wel in mijn instellingen op de APN`s gezien dat er staat smartsites T-Mobile . echter via T-Mobile is het al eerder afgewezen?
Wil wel graag een keer duidelijkheid , al veel te lang nu een dubbel abonnement terwijl ik al direct een nieuw abonnement bij Ben heb aangevraagd met nummerbehoud . Het kan toch niet bestaan dat dit niet te achterhalen is . of via de telefoon of via jullie????


Hoi Marco, uit de meerdere berichten in dit topic begrijp ik dat er een hoop onduidelijkheid is over het abonnement. Zou je mij specifiek kunnen vertellen waar ik je precies mee kan helpen?
Hoi Angelique. Het lijkt opgelost. Nadat mijn nummerbehoud eerder is afgewezen door t-mobile is het nu wel goedgekeurd??! Zeer vervelend alleen dat ik er al maanden mee bezig ben en al maanden dubbele abonnementskosten betaal en 1 nummer nooit gebruik heb gemaakt. Hoop dat jullie daar wel wat mee doen V. A 5 Feb wordt nummerbehoud overgezet. Ik had al een abonnement bij jullie zonder toestel en nadat ik vorig jaar een toestel heb aangevraagd met nummerbehoud is het dus behoorlijk misgegaan. Heb veel met jullie gebeld maar van het kastje naar de muur gestuurd. Maar.... De aanhouder wint lijkt het.
Reputatie 6
Badge +3
Hoi Angelique. Het lijkt opgelost. Nadat mijn nummerbehoud eerder is afgewezen door t-mobile is het nu wel goedgekeurd??! Zeer vervelend alleen dat ik er al maanden mee bezig ben en al maanden dubbele abonnementskosten betaal en 1 nummer nooit gebruik heb gemaakt. Hoop dat jullie daar wel wat mee doen V. A 5 Feb wordt nummerbehoud overgezet. Ik had al een abonnement bij jullie zonder toestel en nadat ik vorig jaar een toestel heb aangevraagd met nummerbehoud is het dus behoorlijk misgegaan. Heb veel met jullie gebeld maar van het kastje naar de muur gestuurd. Maar.... De aanhouder wint lijkt het.

Eind goed, al goed!
Reputatie 7
Badge +7
Aaah ik zie in het systeem dat jij eerder je Ben abonnement wilde verlengen maar in plaats daarvan een heel niet abonnement hebt aangevraagd. Intern nummerbehoud van Ben naar Ben is niet mogelijk, nummerbehoud is alleen mogelijk van de ene naar de andere provider. Op dit moment is er een work around bedacht en in gang gezet voor je zodat jij toch je eigen nummer op het nieuwe abonnement kunt gaan gebruiken. Via de email wordt jij op de hoogte gehouden van de stand van zaken.
Reputatie 6
Badge +3
Aaah ik zie in het systeem dat jij eerder je Ben abonnement wilde verlengen maar in plaats daarvan een heel niet abonnement hebt aangevraagd. Intern nummerbehoud van Ben naar Ben is niet mogelijk, nummerbehoud is alleen mogelijk van de ene naar de andere provider. Op dit moment is er een work around bedacht en in gang gezet voor je zodat jij toch je eigen nummer op het nieuwe abonnement kunt gaan gebruiken. Via de email wordt jij op de hoogte gehouden van de stand van zaken.

#SuperService

Reageer