nummerbehoud

• 19 juni 2018
  • 11 reacties
  • 106 keer bekeken

Hallo,

Ik ben overgestapt van KPN naar BEN. me nummerbehoud is afgewezen omdat er 2 verzoeken zijn ingediend. zouden jullie het nummerbehoud opnieuw kunnen indienen?

Met vriendelijke groet,

Arno Zuidhoek

11 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Arno,

Onwijs leuk om te lezen dat je een Ben klant bent geworden! Ik help je graag bij het opnieuw aanvragen van jouw nummerbehoud. Zou je mij hiervoor het klantnummer van KPN willen sturen?
hoi Wietske

mijn klantnummer van kpn is: 20125845364
Reputatie 5
Badge +12
Heel erg bedankt! Ik heb zojuist voor jou een nieuw aangevraagd ingediend voor nummerovername bij KPN. Je zal door ons per e-mail worden geïnformeerd over de verdere voortgang 🙂
super bedankt heb jullie mail ontvangen!

Met vriendelijke groet,

Arno
Reputatie 5
Badge +12
Super dat je de e-mail hebt ontvangen en graag gedaan 😃 Ik wens je alvast enorm veel plezier toe met je Ben abonnement.
me simkaart is geactiveerd maar ik heb nu het nummer wat op de simkaart staat en niet me oude?
Reputatie 5
Badge +12
Heel fijn dat jouw simkaart inmiddels actief is maar het is ook weer niet de bedoeling dat dit met het verkeerde telefoonnummer gebeurt. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat bij het handmatig verwerken van de vastgelopen aanvraag voor nummerbehoud per abuis het abonnement is geactiveerd met het tijdelijke nummer. Daarom wil ik met je afspreken dat we de kosten voor de bundels zullen vergoeden tot aan dat het moment dat jouw telefoonnummer wordt overgezet op 20 juli wanneer je geen gebruik maakt van het Ben abonnement. Zou je een seintje willen geven wanneer de facturen van juni en juli klaarstaan zodat we de kosten eventueel voor je kunnen vergoeden?
oke bedankt voor je reactie. dus dan kan ik nu nog tot 20 juli met me oude simkaart door? ja dat doe ik.
Reputatie 5
Badge +12
Yes dat klopt als een bus Arno! Op 20 juli kan je de Ben simkaart in het toestel doen en deze gaan gebruiken.
oke bedankt voor je bericht
Reputatie 5
Badge +12
Graag gedaan Arno! Geniet van het mooie weer zou ik zeggen 😃

Reageer