Beantwoord

Nummerbehoud

• 4 juli 2018
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

Ik ben van T-mobile prepaid overgestapt naar een ben abonnement. Ik heb hierbij gekozen voor nummerbehoud. Ik kreeg besteding dat deze was goedgekeurd en dat op 02-07-2018 mijn nummer overgezet zou worden. Op die datum kreeg ik een sms van Ben dat mijn nummer de volgende dag (03-07-2018) overgezet zou worden. Het is nu imiddels 04-07-2018 en ik vraag me af hoe het nou zit en wanneer mijn nummer word overgezet en ik mijn nieuwe Simkaart kan gaan gebruiken.
icon

Beste antwoord door Jill 4 juli 2018, 10:40

Hi Stijn, superleuk dat je voor ons hebt gekozen. Ik kan begrijpen dat je graag wilt weten wanneer je precies jouw telefoonnummer bij ons kunt gaan gebruiken. Ik zie dat er iets niet helemaal lekker is gegaan met het overzetten van jouw telefoonnummer. Heb je voor mij het klantnummer van jouw huidige provider? Dan stuur ik het door naar onze technische afdeling. Alvast bedankt.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Stijn, superleuk dat je voor ons hebt gekozen. Ik kan begrijpen dat je graag wilt weten wanneer je precies jouw telefoonnummer bij ons kunt gaan gebruiken. Ik zie dat er iets niet helemaal lekker is gegaan met het overzetten van jouw telefoonnummer. Heb je voor mij het klantnummer van jouw huidige provider? Dan stuur ik het door naar onze technische afdeling. Alvast bedankt.
Mijn klantnummer van mijn huidige provider (T-mobile) is: 1.12610775
Reputatie 5
Badge +7
Dankjewel! Ik heb het doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan hiermee voor je aan de slag. Tot het moment dat het is opgelost kun je de simkaart van T-Mobile blijven gebruiken.

Reageer