Beantwoord

Nummerbehoud

• 11 juli 2018
  • 1 reactie
  • 43 keer bekeken

Ik wil graag nummerbehoud aanvragen, maar wil eerst weten hoe lang het duurt voordat deze geactiveerd is en of ik in de tussen tijd wel gewoon van mijn ben abonnement gebruik kan maken. Ik wil nummerbehoud van een prepaid nr ( simyo). Ik gebruik nu 2 nummers (mijn ben abonnement en de prepaid simyo) En dat vind ik een beetje omslachtig. Ik hoop dat ik snel wat te horen krijg en het snel geregeld kan worden.

Met vriendelijke groeten,

Ghadischa
icon

Beste antwoord door Jill 11 juli 2018, 11:51

Hi Gadischa, ik kan begrijpen dat je van te voren wilt weten hoelang het duurt om jouw telefoonnummer over te nemen. Als je het nummer van een prepaid kaart wilt laten overzetten dan kan dit in 2 werkdagen geregeld zijn. Als je kunt dan ook gewoon gebruik blijven maken van het Ben nummer tot je nummer is overgezet.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Gadischa, ik kan begrijpen dat je van te voren wilt weten hoelang het duurt om jouw telefoonnummer over te nemen. Als je het nummer van een prepaid kaart wilt laten overzetten dan kan dit in 2 werkdagen geregeld zijn. Als je kunt dan ook gewoon gebruik blijven maken van het Ben nummer tot je nummer is overgezet.

Reageer