Beantwoord

Nummerbehoud

• 20 juli 2018
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Hallo,
19 juni 2018 heb ik een Sim-Only abonnement bij Ben afgesloten. Op dat moment had ik nog een abonnement bij T-mobile lopen, dat officieel pas 25 september zou verlopen. Omdat ik dit te laat vond, heb ik telefonisch contact gehad met T-mobile, en is er afgesproken dat mijn abonnement op 18 juli naar prepaid zou worden overgezet (dit is inmiddels ook gebeurd).

Bij het afsluiten van mijn nieuwe abonnement bij Ben, heb ik toen aangegeven dat ik nummerbehoud wilde toepassen. Vervolgens heb ik een SMS ontvangen met daarin het bericht dat mijn aanvraag was goedgekeurd, en het nummer vanaf 25 september 2018 kon worden overgezet..?

Bij het contact met T-mobile is mij verteld dat ik pas na het overzetten van mijn abonnement naar prepaid (18 juli 2018), nummerbehoud kon aanvragen bij een nieuwe provider. Aangezien op de website van Ben nog stond dat mijn nummerbehoud pas vanaf 25 september 2018 in zou gaan, heb ik 18 juli telefonisch contact opgenomen met Ben. Er is nogmaals nummerbehoud aangevraagd, en de medewerker van Ben zei dat in het systeem stond dat het nummerbehoud was goedgekeurd, en op 19 juli zou worden overgezet. Ook zou ik nog een mail ontvangen met daarin meer informatie over mijn nummerbehoud. Dit is echter niet gebeurd. De Ben simkaart werkt nog niet en ik heb geen mail ontvangen met meer informatie over mijn nummerbehoud.

Graag ontvang ik meer informatie over de status van mijn nummerbehoud. Op dit moment ben ik contract-vrij, dus zou mijn nummer zonder problemen kunnen worden overgezet. Ik zou graag zo snel mogelijk mijn nieuwe sim kaart willen gebruiken met mijn eigen nummer.
icon

Beste antwoord door Jill 23 juli 2018, 08:55

Hi WvdZ, wat onwijs leuk dat je voor ons hebt gekozen. Ik kan begrijpen dat je graag meer informatie wilt over het nummerbehoud. Ik heb het voor je nagekeken en zag dat het urgentie verzoek was afgewezen. Ik heb nu nogmaals een verzoek voor je ingediend. Je krijgt nu zo snel mogelijk een mail of het is goed gekeurd. Sorry dat je nog geen informatie had gekregen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi WvdZ, wat onwijs leuk dat je voor ons hebt gekozen. Ik kan begrijpen dat je graag meer informatie wilt over het nummerbehoud. Ik heb het voor je nagekeken en zag dat het urgentie verzoek was afgewezen. Ik heb nu nogmaals een verzoek voor je ingediend. Je krijgt nu zo snel mogelijk een mail of het is goed gekeurd. Sorry dat je nog geen informatie had gekregen.

Reageer