Beantwoord

Nummerbehoud

• 23 augustus 2018
  • 11 reacties
  • 136 keer bekeken

• Ben op dreef
  • 5 reacties
Hallo Ben in de brief die we hebben gekregen staat dat we binnen 24 uur meer zouden horen. De brief hebben we dinsdag gehad en het is nu donderdag en we hebben nog niets gehoord. Waar en hoe kan ik de status nagaan? Bedankt. Nicoline
icon

Beste antwoord door Jill 24 augustus 2018, 09:48

Hi Nicoline, superleuk dat je voor ons hebt gekozen! Ik zie dat het verzoek tot nummerbehoud nog in behandeling is. Wij hebben nog geen akkoord gekregen van jouw huidige provider. Je zou dit bij jouw huidige provider kunnen navragen.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Nicoline, superleuk dat je voor ons hebt gekozen! Ik zie dat het verzoek tot nummerbehoud nog in behandeling is. Wij hebben nog geen akkoord gekregen van jouw huidige provider. Je zou dit bij jouw huidige provider kunnen navragen.
Hallo, ik las net dat het wellicht niet mogelijk is bij een pre paid. Klopt dat? Zo ja dan zouden we graag jullie nr willen gebruiken... Hoe graag bedankt. Gr Nicoline
Reputatie 5
Badge +12
Wij kunnen een telefoonnummer zeker ook overnemen vanuit een prepaidkaart. Je kunt ook gebruik maken van het telefoonnummer van Ben zodat je het abonnement meteen kunt gebruiken. Wil je dat liever?
Hallo Wietske, ja dan zouden we graag jullie nr willen en dan cancelen we onze nummerbehoud van het pre paid nummer van de HEMA. Wanneer kan dat gebeuren? Vandaag nog? Groeten Nicoline
Reputatie 5
Badge +7
Dat kan. Je kunt een verzoek tot nummerbehoud hier indienen. Dan wordt het nummerbehoud proces in werking gezet.
Hallo het nummer behoud proces was toch al vorige week ingezet? En dat duurt nu wel erg lang. Daarom het verzoek om het te cancelen en dan jullie nr te gebruiken. Zie fb communicatie met Wiesjke. Anders duurt het te lang. Hoe graag. Nicoline
Reputatie 5
Badge +7
Ah sorry, ik zie het inderdaad. Ik zal het verzoek voor je cancelen. Je kunt hebt Ben nummer binnen 15 minuten gaan gebruiken.
Dank. Zie het bericht graag
Reputatie 5
Badge +12
Ik zie dat jouw Ben abonnement inmiddels actief is met het nieuwe telefoonnummer 😃 Ik wens je heel veel plezier toe met jouw abonnement!
Hoi Wieske, dank je wel voor je bericht. Ja het is gelukkig gelukt. Bedankt! Het was wel even verwarrend omdat ik eerst een bericht kreeg dat het oude provider accoord was ivm overname nr en 2 min later kreeg ik het bericht, mail, dat het nr geactiveerd was. En dit bleek het nr van Ben te zijn. Belangrijkste was dat het werkte! Groet, Nicoline
Reputatie 5
Badge +7
Ah helemaal super! Fijn dat het inmiddes werkt. Ik wens je een fijne dag.

Reageer