Beantwoord

nummerbehoud

• 12 september 2018
  • 11 reacties
  • 175 keer bekeken

Vorige week dinsdag heb ik mijn nieuwe telefoon met abonnement ontvangen. Ik heb bij het bestellen al nummerbehoud aangevraagd, maar hier nog niets over gehoord. Is dit al geregeld?
icon

Beste antwoord door Wietske 12 september 2018, 11:44

Hoi j,zijlstra69,

Wat leuk dat wij jouw nieuwe provider mogen zijn! Ik zie inderdaad dat je bij je bestelling hebt aangegeven te willen overstappen met behoud van jouw telefoonnummer. Echter heb je de aanvraag voor nummerbehoud nog niet afgerond via de bestellingspagina waardoor we nu nog niet de juiste gegevens hebben. Je kunt dit alsnog doen via www.ben.nl/nummerbehoud. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan weten 🙂
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi j,zijlstra69,

Wat leuk dat wij jouw nieuwe provider mogen zijn! Ik zie inderdaad dat je bij je bestelling hebt aangegeven te willen overstappen met behoud van jouw telefoonnummer. Echter heb je de aanvraag voor nummerbehoud nog niet afgerond via de bestellingspagina waardoor we nu nog niet de juiste gegevens hebben. Je kunt dit alsnog doen via www.ben.nl/nummerbehoud. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan weten 🙂
Hoi Wietske, wat moet ik dan precies nog doen en waar?
Mijn huidige nummer hoort bij een pre-paid kaart van Lebara. Deze heb ik begin september gekocht, maar ik heb me niet geregistreerd bij Lebara. Is dat het probleem misschien?
Reputatie 5
Badge +12
Goede vraag! Dat kan nadat je bent ingelogd op Ik Ben via de link www.ben.nl/nummerbehoud. Mocht je dat willen dan kan ik dit ook voor je doen. Ik heb dan wel het over te nemen mobiele telefoonnummer en het klantnummer van Lebara nodig. Je kunt deze in een privébericht sturen via het Moderate account.
Ik heb geen klantnummer van Lenara, want ik heb me daar niet geregistreerd. Wat is dan de te volgen stap?
Reputatie 5
Badge +12
Je zou het klantnummer ook kunnen opvragen bij Lebara als het goed is 🙂 Daarnaast kan je nummerbehoud ook zelf opvragen met behulp van een verificatiecode via www.ben.nl/nummerbehoud. Dan heb je het klantnummer dus niet nodig maar ontvang je een verificatiecode per sms om jouw telefoonnummer te verifiëren. Een andere optie is dat je jouw telefoonnummer niet meeneemt maar dat je het abonnement activeert met het telefoonnummer wat op de Ben simkaart staat.
Graag wil ik mijn aanvraag nummerbehoud annuleren. Zouden jullie dit voor m8j kunnen doen?
Ook zou ik graag willen weten hoe ik mijn simkaart moet activeren.
Reputatie 5
Badge +12
Graag wil ik mijn aanvraag nummerbehoud annuleren. Zouden jullie dit voor m8j kunnen doen?

Ook zou ik graag willen weten hoe ik mijn simkaart moet activeren.

Ik kan als je dat wilt het abonnement direct voor je activeren met het tijdelijke nummer, eindigend op 402. Zal ik dit voor je in orde maken?
Hallo Wietske, ja heel graag. Dit nummer gaan we permanent gebruiken. Mag ik je bevestiging als het klaar is?
Reputatie 5
Badge +12
Oké, dan zet ik dit voor jou in gang 🙂 Ik zie nu dat ik helaas niet meteen jouw abonnement kan activeren omdat deze functie niet werkt. Ik heb dit dus intern doorgezet. Ik ga er wel vanuit dat jouw Ben abonnement deze week nog actief is. Je ontvang een e-mailbevestiging wanneer het zover is.

Reageer